Olga Grzybowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w Fusion Labs. Grzybowska posiada kilkunastoletnie doświadczenie w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, a w szczególności w tworzeniu strategii oraz jej implementacji.
W ramach najnowszej kampanii marka Ritter Sport współpracowała z influencerami związanymi z szeroko pojętą tematyką home decor. Marka chciała zainspirować odbiorców do eksperymentowania z kolorami we wnętrzach.
Na początku września br. 19 Południk i Ancymony połączyły się. Wszyscy pracownicy 19 Południka dołączyli do zespołu agencji Ancymony, czyniąc ją tym samym jedną z największych niezależnych agencji w południowej Polsce.
Marka Dan Cake pod hasłem „Kroi się coś większego” wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań.
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka Dan Cake chce przekonać odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
Wyodrębnione ze struktur agencji 19 Południk studio strategiczne WIADOMO*STUDIO, stworzy kompleksową strategię rozwoju dla parasolowej marki Dan Cake. Prace rozpoczęły się z początkiem kwietnia br. i potrwają kilka miesięcy.
Pod hasłem „Otwórz, połóż, odpoczywaj” marka Dan Cake zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, skorzystali z prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie tym samym czas na więcej chwil dla siebie.
Do zespołu agencji dołączyła Nadine Reich, która objęła stanowisko project managera. Będzie odpowiedzialna za prowadzenie, planowanie oraz zarządzanie projektami dla klientów agencji.
Joanna Kowieska wzmocniła dział PR 19 Południka i objęła , stanowisko PR & marketing managerki. Będzie odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji agencji, dbanie o jej wizerunek oraz współpracę z mediami.
Upowszechnienie wiedzy na temat pieczywa, propagowanie jego roli w codziennej diecie, a także obalenie mitów na temat wypieków sprzedawanych w sklepach wielkopowierzchniowych – to główne cele zrealizowane w ramach I etapu ogólnopolskiej kampanii „Łączy nas coś dobrego”, zainicjowanej przez Stowarzyszenie Producentów Pieczywa.
Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Barbara Szatanik, która będzie odpowiedzialna za opracowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.