Ruszyła kampania wafli Familijne (Colian) w nowych opakowaniach. Spoty reklamowe będa emitowane w najpopularniejszych kanałach TV, na YouTubie oraz na platformach VOD do końca czerwca br.
Ruszyła wiosenna aktywacja prosprzedażowa promującą ofertę wafli Grześki Mega i Gofree, zorganizowana przez markę Grześki. Działania wsparte są szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną prowadzoną w telewizji, Internecie, we współpracy z wybranymi influencerami oraz w punktach sprzedaży.
Do 24 grudnia br. przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, zaplanowano kampanię sponsorską wspierającą komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki.
Ruszyła świąteczna kampania reklamowa Colian, która realizowana jest pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta,. W tym roku do sezonowej oferty firmy dołączył nowy produkt – Mikołaj Grześki, wypełniony chrupiącym nadzieniem oraz oblany mleczną czekoladą.
Pod koniec maja br. rozpoczęła się komunikacja kampanii edukacyjnej „Zapylamy z pomocą”, zainicjowanej przez Somersby i Fundację Pszczoła Musi Być. Marka z portfolio Carlsberg Polska chce szerzyć wiedzę o zapylaczach i tworzyć ogrody przyjazne owadom zapylającym w wybranych miejscach w Polsce.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) rozpoczęła współpracę z firmą Activlab – producentem odżywek i suplementów diety dla sportowców i osób aktywnych fizycznie.
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki przypominająca, że Kasztelan jest naturalnym towarzyszem grilla. Jednym z jej elementów jest seria nowych spotów TV, których emisja ruszyła 24 kwietnia br. Kampanii towarzyszą również działania w kanałach digital oraz w punktach sprzedaży.
AMS wprowadza zakup programatyczny Digital OOH w modelu private deal i rozpoczyna współpracę z grupą Mediabrands i należącymi do niej agencjami mediowymi: Initiative i UM.
Agencja mediowa Initiative (Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare, właściciela takich marek jak m.in. Gellwe, Fitella, BLACK, N-GINE, 4MOVE, FRUGO i Ostromecko.
Pod hasłem #KrótkaPiłka firma InPost przygotowała aktywności, w których mobilizuje swoich klientów do kibicowania polskiej reprezentacji w nadchodzącym Mundialu. Jedną z nich jest kampania TV, a kacja ma zachęcić do odbioru paczek przez Paczkomat do dwóch godzin i udziału w loterii InPost.
Wystartowała II odsłona kampanii LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”, która ma przełamywać wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.