06.07.21, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Co słychać? Studio Brandingowe KARAT-e
W cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Studio Brandingowe KARAT-e prezentuje Krzysztof Koczorowski, właściciel i dyrektor kreatywny.
06.04.20, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Jak stworzyć nazwę, która zapewni rozpoznawalność?
Nazywanie jest elementarną potrzebą psychiczną człowieka – wspomaga rozwój zarówno codziennego życia oraz cywilizacji. Jak zatem stworzyć udaną nazwę? Artykuł ekspercki Krzysztofa Koczorowskiego, właściciela i dyrektora kreatywnego Studia Brandingowego KARAT-e.
30.01.18, 10:00
| telewizja / VOD » wywiady | reklama & PR » wywiady
Krzysztof Koczorowski: Nazwa jest naprawdę istotna dla powodzenia w biznesie
Z Krzysztofem Koczorowski, właścicielem i Dyrektorem Kreatywnym Studia Brandingowego KARAT-e, rozmawiamy m.in. o filozofii brandingu, zasadach dotyczących wybieraniu nazw oraz przenoszeniu zagranicznych brandów na polski rynek.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.