Instytut Monitorowania Mediów uruchomił nową wersję oficjalnej strony internetowej, opartą na wygodnej w obsłudze dwustopniowej strukturze. Przejrzysta strona główna i nowa kolorystyka to tylko część nowości, które wprowadził IMM. Na odwiedzających stronę internetową Instytutu czeka paleta narzędzi wspomagających komunikację PR i marketingową.
Instytut Monitorowania Mediów, lider w branży monitoringu i analizy mediów, kupił 100 proc. udziałów firmy Newspoint. 4 stycznia br. Instytut Monitorowania Mediów SA kupił 100 proc. udziałów spółki Newspoint. Dzięki inwestycji IMM znacząco zwiększa swój udział w polskim rynku monitoringu i analityki mediów.
Radio ZET i Instytut Monitorowania Mediów (IMM) rozpoczęli współpracę w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego. Jej efektem będzie wspólny cykliczny raport „O tym się mówi”, prezentujący publikacje o najwyższym zasięgu i cytowalności w innych mediach.
W niedzielę, 27 marca br. Amerykańska Akademia Sztuki i Wiedzy Filmowej wręczyła najważniejsze nagrody filmowe w branży. Instytut Monitorowania Mediów poinformował, że ekwiwalent reklamowy materiałów poświęconych gali rozdania Oscarów 2022 w polskich mediach wynosi ponad 44,5 mln zł.
Spór o Kopalnię Węgla Brunatnego w Turowie odbił się szerokim echem zarówno w polskich, jak i czeskich mediach. Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, ten temat w okresie od września 2020 r. do września br. był podejmowany przez dziennikarzy wszystkich typów mediów w obu krajach prawie 120 tys.
W sześć dni od 1 września br., kiedy znana wokalistka Beata Kozidrak została zatrzymana za jazdę autem po spożyciu alkoholu, we wszystkich mediach pojawiło się na ten temat aż 10 tys. publikacji i wpisów z łącznym dotarciem 59,3 mln kontaktów z przekazem – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, w ciągu pięciu dni od 11 sierpnia 2021 r., kiedy zaczęły się protesty przeciw nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, nazywanej Lex TVN, we wszystkich mediach w kontekście manifestacji pojawiło się 7,8 tys. materiałów z dotarciem aż 72,4 mln kontaktów z przekazem.
Według raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w czerwcu 2021 r. media najczęściej, bo ponad 4 tys. razy powoływały się na materiały redakcji portalu Onet. Powyżej 3 tys. cytowań odnotowały kolejno tytuły TVN24 i Wp.pl. W liczbie od 2,7 tys. do 1,9 tys. natomiast znalazły się „Rzeczpospolita”, RMF FM i „Dziennik Gazeta Prawna”.
W protest wobec projektu wprowadzenia podatku od reklam dla mediów zaangażowali się dziennikarze z całego kraju. Oprócz wielu serwisów internetowych, stacji telewizyjnych i radiowych, swoje poparcie dla akcji „Media bez wyboru” wyrazili również wydawcy prasy.
10 października br. Polskę obiegła wiadomość o przyznaniu Oldze Tokarczuk Nagrody Nobla w dziedzinie literatury za 2018 rok. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, wzmianki o autorce „Ksiąg Jakubowych” w ciągu doby od chwili ogłoszenia laureatów pojawiły się w polskiej sieci ponad 35,8 tys. razy.
TVN24 zwyciężył w rankingu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, obejmującym cały rok 2018. Informacje dziennikarzy TVN24 cytowane były łącznie ponad 25,5 tysiąca razy – w prasie, radio, telewizji i w portalach internetowych. Na podium znalazły się też RMF FM (25,3 tys. cytowań) oraz „Rzeczpospolita” (niemal 24 tys. cytowań).
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w grudniu 2018 r. pierwsze miejsce zajął portal Wirtualna Polska – wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” opracowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Na kolejnych miejscach znalazły się radio RMF FM oraz portal Onet.pl.
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w październiku 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień 2018 r. pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl, wyprzedzając Wirtualną Polskę – wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez IMM.
W lutym br. najczęściej cytowano Radio RMF FM, a drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno TVN24 i „Rzeczpospolitej” – wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”. W minionym miesiącu gorącym tematem, który przykuł największą uwagę dziennikarzy, była sprawa nowelizacji ustawy o IPN.
"Rzeczpospolita” zwyciężyła w rankingu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w 2017 r. Za dziennikiem „Rzeczpospolita” uplasowało się Radio Zet i RMF FM– wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów podsumowującego 2017 r. w mediach.
„Rzeczpospolita” znalazła się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów w Polsce – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów za grudzień 2017 r.
Radio ZET było w październiku br. najczęściej cytowanym medium – podaje Instytut Monitorowania Mediów. Drugie i trzecie miejsce przypadło odpowiednio: RMF FM i „Rzeczpospolitej” – wynika z raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”.
RMF FM było we wrześniu najczęściej cytowanym medium – wynika z raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”. Przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Drugie i trzecie miejsce przypadło „Rzeczpospolitej” i Radiu ZET.
„Rzeczpospolita” znalazła się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów w Polsce – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów za sierpień 2017 r. Drugie miejsce zajmuje „Dziennik Gazeta Prawna”, trzecie należy do „Gazety Wyborczej”.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.