30 czerwca br. Tigers objęło 50 proc. udziałów w spółce Hello Hi Group - agencji specjalizującej się w moderacji w mediach społecznościowych oraz obsłudze klienta online.
Agencja digitalowa Tigers objęła 60 proc. udziałów w Chiny dla Każdego, firmie doradczo-tłumaczeniowej, która pomaga polskim przedsiębiorcom wejść na chiński rynek.
1 stycznia br. agencja Social Tigers przekształciła się w Tigers. Za zmianą nazwy idzie rebranding i nowa strona internetowa. Za projekt odpowiedzialne jest studio Kommunikat.
Do grona klientów agencji digitalowej Social Tigers dołączyła marka PIXERS oferująca personalizowane wzory pod tekstylia, fototapety, plakaty i naklejki na meble.
W gronie klientów Social Tigers znalazła się sieć lokali serwujących zdrową żywność Salad Story. Agencja będzie odpowiadać za prowadzenie komunikacji marki na Facebooku i Instagramie.
Do zespołu agencji digitalowej Social Tigers dołączył Łukasz Chwiszczuk, marketer specjalizujący się w kampaniach Google Ads, zajmując stanowisko Head of Performance.
W Polsce z Facebooka korzysta obecnie przeszło 16 milionów osób. To wciąż najpopularniejszy serwis społecznościowy. W polskiej wersji językowej Facebook jest dostępny od maja 2008 r.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.