29.09.21, 09:00
| internet » e-commerce
AliExpress zapowiada ulepszenie polskiej aplikacji
AliExpress, platforma handlu internetowego, należąca do Alibaba Group, ogłosiła, że uruchomi aktualizację polskiej aplikacji przed nadchodzącym szczytowym sezonem sprzedaży.
10.11.20, 11:00
| reklama & PR » informacje
Polscy influencerzy w kampanii AliExpress z okazji Dnia Singla
Adam “Naruciak” Zimmermann i Norbert “DisStream” Gierczak wraz z innymi polskimi influencerami biorą udział w kampanii AliExpress w Polsce. Z okazji przypadającego na 11 listopada Dnia Singla twórcy internetowi będą promowali, m.in. nowe funkcjonalności aplikacji mobilnej.
26.10.20, 11:38
| reklama & PR » informacje
AliExpress sponsorem Lecha Poznań
AliExpress został sponsorem klubu piłkarskiego Lecha Poznań. Umowa pomiędzy markami potrwa do 30 czerwca 2021 r., z możliwością przedłużenia.
13.11.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
41 youtuberów pojawi się w kampanii AliExpress
W nowej kampanii AliExpress z okazji "Global Shopping Festival" udział bierze 41 youtuberów. Za koncepcję oraz koordynację działań odpowiadają LifeTube i TalentMedia.
18.09.19, 16:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Platformę AliExpress promują polscy youtuberzy
AliExpress rozpoczyna współpracę z polskimi youtuberami. Rozpoczęła się kampania, w ramach której twórcy topowych kanałów z sieci LifeTube.
07.06.18, 09:00
| internet » e-commerce
IRCenter przeanalizował popularność fraz produktowych z Aliexpress w mediach społecznościowych
O popularności Aliexpress w Polsce wciąż niewiele wiadomo. Chiński gigant nie upublicznia swoich danych, a sprzedawcy e-commerce w Polsce są przyzwyczajeni do danych udostępnianych przez platformy oficjalnie działające w Polsce. Firma IRCenter przyjrzała się dyskusjom polskich użytkowników social media.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.