11.09.22, 11:08
| reklama & PR » informacje
Sprzęt gamingowy do wygrania w loterii marki Tiger
Ruszyła loteria Tiger Energy Drink we współpracy z x-kom, w której do wygrania co tydzień jest limitowana wersja komputera gamingowego TIGER x G4M3R, a łączna pula nagród to 400 tys. zł.
17.08.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Żaden Kubuś nie dodaje cukru. W trzeciej odsłonie kampanii dzieci sprawdzają produkty Kubuś Play
W sierpniu br. ruszyła trzecia odsłona kampanii “Żaden Kubuś nie dodaje cukru”. Tym razem dzieci sprawdzają produkty Kubuś Play.
24.05.22, 19:14
| reklama & PR » informacje
Łomża promuje nowości Łomża Radler. W kampanii ponownie Adam Woronowicz
Marka ŁOMŻA rozpoczęła działania komunikacje dla nowości ŁOMŻA RADLER 0.0% z 20 proc. zawartością soku.
Intensywna kampania reklamowa radlerów ruszyła 23 maja br. i obejmie swoim zasięgiem ogólnopolskie kanały TV, stacje tematyczne, wiodące platformy VOD, Internet, materiały POS oraz działania PR.
27.04.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Kubuś promuje skład bez dodatku cukru
Marka Kubuś stawia na składy bez dodatku cukru, o czym informuje w najnowszej kampanii.
06.03.22, 13:42
| reklama & PR » informacje
Wróćmy z Kubusiem do korzeni marchewki. Nowa kampania Kubusia
W najnowszej kampanii pod tytułem „Wróćmy z Kubusiem do korzeni marchewki”, Kubuś zachęca do picia soków z marchewki.
17.01.22, 20:09
| reklama & PR » informacje
W środowisku Pracuj.pl. Nowa odsłona kampanii serwisu rekrutacyjnego
Rozpoczęła się kampania w ramach animowanej platformy „W środowisku Pracuj.pl”, przedstawiającej serwis rekrutacyjny.
06.12.21, 18:59
| reklama & PR » informacje
Zima w swoim tempie. Nowy spot reklamowy marki Łomża
ŁOMŻA wystartowała z zimowo - świąteczną wersją filmów reklamowych w ramach platformy komunikacyjnej pod hasłem „Łomża. W swoim tempie”. Kampania rozpoczęła się w ogólnopolskich mediach z początkiem grudnia i potrwa do końca stycznia.
02.12.21, 12:00
Artur Rojek w roli psychodelicznego guru w kampanii OFF Festivalu
Organizatorzy 15. OFF Festivalu zaprezentowali kampanię promującą przyszłoroczne wydarzenie w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach. Artur Rojek – twórca i dyrektor artystyczny OFF-a – występuje w niej w roli kaznodziei-dziwaka. Działania pod hasłem „Przybywajcie!” przygotowała agencja reklamowa Brasil.
06.08.21, 08:10
| reklama & PR » informacje
W swoim tempie. Adam Woronowicz promuje w nowym spocie Łomżę 0,0%
Kolejna reklama Łomży 0,0 % to czwarta odsłona platformy komunikacyjnej „W swoim tempie”, która wystartowała 8 maja br. i potrwa do końca wakacji. Aktor Adam Woronowicz zachęca do spróbowania bezalkoholowego wariantu Łomży.
14.07.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Milion piw do wygrania w loterii marki Łomża
ŁOMŻA rozpoczęła emisję kolejnego spotu reklamowego loterii kapslowej. Filmy reklamowe pojawią się 6 tys. razy w ogólnopolskich stacjach TV oraz w Internecie.
17.05.21, 10:00
| reklama & PR » informacje
Nissan Patrol do wygrania w loterii marki Tiger
Trwa loteria marki TIGER w której codziennie jest do wygrania 10 nagród po 100 zł, a w finale – główną nagrodą jest Nissan Patrol w specjalnej wersji Camper 4x4.
05.05.21, 20:06
| reklama & PR » informacje
Eksperci w nowych spotach marki Alcalia
Alcalia kontynuuje swoją komunikację w postaci spotów, w których eksperci z różnych dziedzin opowiadają, dlaczego sięgają po tę wodę i w czym tkwi jej wyjątkowy charakter.
08.03.21, 10:01
| reklama & PR » informacje
Alcalia. Woda o pH 9,36 debiutuje na rynku
Na rynku debiutuje Alcalia (Maspex) - naturalnie alkaliczna woda mineralna o SUPER wysokim pH 9,36. Wprowadzenie produktu wspiera szeroko zakrojona kampania.
24.02.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Dżem dobry dzięki naturze. Łowicz z nową kampanią
Łowicz w nowej kampanii w lekki, humorystyczny i przewrotny sposób prezentuje opowieść o dżemie truskawkowym z perspektywy dziecka. Marka tym samym chce podziękować naturze za smak zamknięty w słoiczkach.
20.10.20, 21:00
| reklama & PR » informacje
Ford Mustang z 1968 r. do wygrania w loterii Tiger Energy Drink
We wrześniu br., TIGER rozpoczął drugą odsłonę aktywacji NFS HEAT. W loterii codziennie do zdobycia są nagrody pieniężne, a w finale Ford Mustang z 1968 r. 
23.06.20, 16:29
| reklama & PR » informacje
Tiger Roasty w nowej kampanii Energy Drinków
TIGER kontynuuje komunikację, w której promuje i wspiera sportowych mistrzów – podkreślając w serii spotów ich osiągnięcia, umiejętności i moc. 
06.03.20, 12:00
| reklama & PR » informacje
DŻEM DOBRY! Spot marki Łowicz na antenie TV
Marka Łowicz kontynuuje kampanię pod hasłem „DŻEM DOBRY”. Do działań prowadzonych od początku br. dołącza komunikacja w TV. Nowy spot w humorystyczny sposób ma prezentować, jak dobrze rozpoczęty dzień z Łowiczem niesie za sobą falę dobrych, niespodziewanych zdarzeń. 
05.02.20, 15:10
| reklama & PR » informacje
Douglas obchodzi walentynki z Basią Kurdej-Szatan i Rafałem Szatanem
Marka Douglas rozpoczyna kampanię walentynkową. W ramach współpracy powstało video, obrazujące szczęście, radość i miłość Barbary Kurdej-Szatan i Rafała Szatana, wspierane storytellingową aktywacją w kanałach social media marki Douglas oraz pary celebrytów (Instagram i Facebook). 
25.01.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
Archipelag beztrosk. Kampania wizerunkowa Rainbow
Na przełomie roku Rainbow rozpoczął kampanię wizerunkową „Archipelag Beztroski”, która jednocześnie ma inicjować nową platformę komunikacyjną touroperatora.
14.01.20, 13:00
| reklama & PR |
Dżem Babci! Łowicz przypomina o styczniowym święcie
Marka Łowicz rozpoczyna komunikację w 2020 r. od przypomnienia o styczniowym święcie każdej babci. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.