Rynek produktów FMCG z licencjonowanymi grafikami postaci z bajek, filmów i seriali wciąż rośnie. W okresie od maja 2023 r. do kwietnia 2024 r. wartość tego segmentu zbliża się do aż 482 mln zł - wynika z najnowszych analiz CPS GfK.
„Psi patrol” - serial animowany stał się motywem przewodnim akcji, w ramach której klienci sieci handlowej E.Leclerc mogą kolekcjonować spinnery, naklejki oraz otrzymać rabat uprawniający do zakupu poduszek z bohaterami „Psiego Patrolu”.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.