Mateusz Ciećwierski, Head of Client Service agencji Przestrzeń awansował na stanowisko Chief Operating Officer Grupy Przestrzeń. Z agencją jest związany od prawie czterech lat.
Sieć sklepów i producent sprzętu sportowego, marka Decathlon, zaprezentowała nowy spot pod hasłem „Z Decathlon stać cię na więcej”. Do udziału w kampanii została zaproszona ambasadorka Decathlonu – lekkoatletka Róża Kozakowska.
Ruszyła nowa kampania kosmetycznej firmy Estée Lauder, promująca pewność siebie wśród Polek. Marka Estée Lauder stworzyła projekt jESTÉEm sobą, który ma łączyć i wspierać wszystkie kobiety niezależnie od ich celów, planów na przyszłość, sytuacji życiowej czy priorytetów.
Rozpoczęła się kolejna kampania polskiego bukmachera - STS. Jest ona częścią nowej, długofalowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.
Rozpoczęła się telewizyjna kampania promująca wakacyjną zabawę "Radio ZET nr 1 w moim samochodzie", w której słuchacze codziennie zdobywają po 500 zł na zakup paliwa, a w finale roczne tankowanie swojego auta.
Ruszyła nowa komunikacja marki Captain Jack przygotowana przez agencję Przestrzeń.Towarzyszy jej zmiana brandingu i opakowań oraz odświeżenie wyglądu brand hero: papugi.
W nowych spotach multiporównywarki Rankomat.p, ambasador marki, Hubert Urbański promuje kategorię ubezpieczeń nieruchomości, podkreślając, że to, co dla nas drogie można niedrogo ubezpieczyć.
STS wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Motywem przewodnim w komunikacji największego polskiego bukmachera jest pokazanie gotowości do działania w różnych wymiarach. Ambasadorami zostali Remigiusz „reZigiusz” Wierzgoń oraz Aleksandra Mirosław.
Porównywarka rankomat.pl wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenia komunikacyjne. W najnowszej reklamie występuje ponownie ambasador marki, Hubert Urbański.
Rankomat.pl rusza z kampanią reklamową osadzoną w nowej platformie komunikacyjnej, w której porównywarka promuje, m.in. portfolio swoich produktów. Ambasadorem marki został Hubert Urbański.
Marka Lay's ruszyła z kolejną odsłoną kampanii Smiles, która pojawi się na 33 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Opakowania przekąsek z nadrukiem uśmiechów mają zachęcać konsumentów do przekazywania dobrej energii tym, którzy potrzebują jej najbardziej i pomogą wspierać lokalne organizacje charytatywne.
Marka Cheetos angażuje się w pomoc zwierzętom. W ramach akcji „Karmimy Psiaki” realizowanej we współpracy z Fundacją Sarigato, Cheetos chce napełnić karmą Milion Misek dla psiaków i kociaków ze schronisk.
Rozpoczęła się nietypowa wspólna odpowiedź marek Decathlon i IKEA na kolejny już lockdown – w obliczu ograniczeń firmy razem zachęcają do aktywności fizycznej w domu.
Agencja Przestrzeń będzie odpowiedzialna za opracowanie idei kampanii marki Lay’s i przygotowanie materiałów na 34 rynki, m.in.: polski, rosyjski, grecki, czeski, rumuński i serbski. Kampania ma łączyć elementy wizerunkowe z komunikacją nowości produktowych.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.