10.10.22, 09:15
Mateusz Ciećwierski awansuje w Grupie Przestrzeń
Mateusz Ciećwierski, Head of Client Service agencji Przestrzeń awansował na stanowisko Chief Operating Officer Grupy Przestrzeń. Z agencją jest związany od prawie czterech lat.
19.09.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Z Decathlon stać cię na więcej. Kampania wizerunkowa z udziałem nowych ambasadorów marki
Sieć sklepów i producent sprzętu sportowego, marka Decathlon, zaprezentowała nowy spot pod hasłem „Z Decathlon stać cię na więcej”. Do udziału w kampanii została zaproszona ambasadorka Decathlonu – lekkoatletka Róża Kozakowska.
13.09.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
jESTÉEm sobą. Kampania digital & marki Estée Lauder
Ruszyła nowa kampania kosmetycznej firmy Estée Lauder, promująca pewność siebie wśród Polek.
Marka Estée Lauder stworzyła projekt jESTÉEm sobą, który ma łączyć i wspierać wszystkie kobiety niezależnie od ich celów, planów na przyszłość, sytuacji życiowej czy priorytetów.
26.08.22, 13:51
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania STS ma odczarować neagtywny wizerunek zakładów bukmacherskich
Rozpoczęła się kolejna kampania polskiego bukmachera - STS. Jest ona częścią nowej, długofalowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.
20.07.22, 07:00
| radio » informacje
Radio ZET nr 1 w moim samochodzie. Wakacyjna kampania Radia ZET
Rozpoczęła się telewizyjna kampania promująca wakacyjną zabawę "Radio ZET nr 1 w moim samochodzie", w której słuchacze codziennie zdobywają po 500 zł na zakup paliwa, a w finale roczne tankowanie swojego auta.
19.07.22, 15:50
| reklama & PR » informacje
Przestrzeń wygrywa przetarg marki Semilac
Pod koniec czerwca br., po wygranym przetargu, agencja Przestrzeń wystartowała z nową komunikacją dla marki Semilac.
31.05.22, 12:07
| reklama & PR » informacje
Przestrzeń obsługę obsługuje kampanię Lodów OH! od Wedla
Do grona klientów agencji dołączyły Lody OH! od Wedla. Agencja przygotowała strategię i koncepcję kampanii.
20.04.22, 09:24
| reklama & PR » informacje
Captain Jack odświeża wygląd brand hero
Ruszyła nowa komunikacja marki Captain Jack przygotowana przez agencję Przestrzeń.Towarzyszy jej zmiana brandingu i opakowań oraz odświeżenie wyglądu brand hero: papugi.
19.04.22, 18:37
| reklama & PR » informacje
Rankomat.pl: Hubert Urbański promuje kategorię ubezpieczeń nieruchomości
W nowych spotach multiporównywarki Rankomat.p, ambasador marki, Hubert Urbański promuje kategorię ubezpieczeń nieruchomości, podkreślając, że to, co dla nas drogie można niedrogo ubezpieczyć.
16.04.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Jesteś Gotowy. Możesz wygrywać. ReZigiusz i Aleksandra Mirosław w kampanii STS
STS wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Motywem przewodnim w komunikacji największego polskiego bukmachera jest pokazanie gotowości do działania w różnych wymiarach. Ambasadorami zostali Remigiusz „reZigiusz” Wierzgoń oraz Aleksandra Mirosław.
14.02.22, 18:07
| reklama & PR » informacje
Hubert Urbański w nowym spocie rankomat.pl
Porównywarka rankomat.pl wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenia komunikacyjne. W najnowszej reklamie występuje ponownie ambasador marki, Hubert Urbański. 
04.01.22, 11:06
| reklama & PR » ludzie
Dawid Kaźmierczak stworzy nową ofertę Social Media & Content w agencji Przestrzeń
Dawid Kaźmierczak, do niedawna Social Media & PR Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT, od stycznia br. dołączył do zespołu Przestrzeni.
28.12.21, 11:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Hubert Urbański ambasadorem marki rankomat.pl
Rankomat.pl rusza z kampanią reklamową osadzoną w nowej platformie komunikacyjnej, w której porównywarka promuje, m.in. portfolio swoich produktów. Ambasadorem marki został Hubert Urbański.
15.11.21, 16:00
| radio » informacje
Radio ZET po raz piąty spełni marzenia słuchaczy
Po raz piąty Radio ZET spełni marzenia słuchaczy. Zabawie antenowej towarzyszy kampania promocyjna w TV i sieci.
04.08.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Marka Lay’s promuje działalność charytatywną
Marka Lay's ruszyła z kolejną odsłoną kampanii Smiles, która pojawi się na 33 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Opakowania przekąsek z nadrukiem uśmiechów mają zachęcać konsumentów do przekazywania dobrej energii tym, którzy potrzebują jej najbardziej i pomogą wspierać lokalne organizacje charytatywne. 
04.07.21, 23:00
| reklama & PR » informacje
Nałęczowianka wprowadza na rynek NAŁ+
Ruszyła kampania wprowadzająca na rynek NAŁ+ - nowy produkt Nałęczowianki. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Przestrzeń.
18.04.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Milion pełnych misek. Akcja społeczna Cheetos
Marka Cheetos angażuje się w pomoc zwierzętom. W ramach akcji „Karmimy Psiaki” realizowanej we współpracy z Fundacją Sarigato, Cheetos chce napełnić karmą Milion Misek dla psiaków i kociaków ze schronisk.
11.02.21, 13:55
| reklama & PR » informacje
DECATHLON i IKEA wymieniają się hasłami reklamowymi
Rozpoczęła się nietypowa wspólna odpowiedź marek Decathlon i IKEA na kolejny już lockdown – w obliczu ograniczeń firmy razem zachęcają do aktywności fizycznej w domu.
08.02.21, 10:50
| reklama & PR » informacje
Przestrzeń obsłuży markę Cheetos
Przetarg marki Cheetos został rozstrzygnięty na korzyść Przestrzeni. Tym razem do agencji trafiła obsługa głównej kampanii marki Cheetos w 2021 r.
21.01.21, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Przestrzeń obsłuży markę Lay’s na 34 rynkach
Agencja Przestrzeń będzie odpowiedzialna za opracowanie idei kampanii marki Lay’s i przygotowanie materiałów na 34 rynki, m.in.: polski, rosyjski, grecki, czeski, rumuński i serbski. Kampania ma łączyć elementy wizerunkowe z komunikacją nowości produktowych.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

Polecamy