Instytut Monitorowania Mediów uruchomił nową wersję oficjalnej strony internetowej, opartą na wygodnej w obsłudze dwustopniowej strukturze. Przejrzysta strona główna i nowa kolorystyka to tylko część nowości, które wprowadził IMM. Na odwiedzających stronę internetową Instytutu czeka paleta narzędzi wspomagających komunikację PR i marketingową.
Instytut Monitorowania Mediów, lider w branży monitoringu i analizy mediów, kupił 100 proc. udziałów firmy Newspoint. 4 stycznia br. Instytut Monitorowania Mediów SA kupił 100 proc. udziałów spółki Newspoint. Dzięki inwestycji IMM znacząco zwiększa swój udział w polskim rynku monitoringu i analityki mediów.
Od 1 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r. odnotowano łącznie niemal 300 tys. wpisów i komentarzy deprecjonujących Ukrainę i Ukraińców. W lutym i w marcu br. skala antyukraińskiej propagandy utrzymywała się na podobnym poziomie, co oznacza, że średnio publikowanych jest 84 takich treści na godzinę.
Do zarządu IMM dołączyły Agata Andruszkiewicz, dotychczas zajmująca stanowisko doradczyni zarządu ds. rozwoju biznesu i nowych technologii, oraz Monika Ezman, dyrektorka Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz.
5 listopada br. firma oferująca analizy i monitoring mediów – Instytut Monitorowania Mediów podpisała umowę licencyjną ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy i Wydawców REPROPOL. Uzgodnienia między podmiotami regulują też rozliczenia z okresu przed podpisaniem umowy.
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w październiku 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe we wrześniu 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.
Na pierwszym miejscu rankingu „Najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce” znalazło się Radio Zet, wyprzedzając TVN24 oraz dziennik „Rzeczpospolita” – wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów za grudzień 2016 r.
Instytut Monitorowania Mediów opublikował comiesięczne zestawienie najczęściej cytowanych mediów. Liderem opinii we wrześniu br. okazała się „Rzeczpospolita”.
Instytut Monitorowania Mediów opublikował raport prezentujący najczęściej cytowane media w sierpniu br. Sierpniowym liderem opinii została "Gazeta Wyborcza". Zauważalna była również domianacja stacji TVN24.
Instytut Monitoringu Mediów sprawdził, który ze streamingowych serwisów muzycznych jest najczęściej poruszanym w internetowych dyskusjach. Zdecydowanym liderem popularności wśród internautów okazał się Spotify.
Informacja o zwiększeniu wycinki w Puszczy Białowieskiej wywołała gorącą dyskusję w mediach społecznościowych. Od początku marca na temat działań Ministra Środowiska Jana Szyszko ukazało się w mediach społecznościowych blisko 4,5 tys. komentarzy z czego ponad 3 tys. tylko w kontekście Puszczy Białowieskiej – wynika z monitoringu internetu w IMM.
Rok 2015 został zdominowany przez tematy związane ze zmianami w rzeczywistości politycznej podyktowanymi wyborami prezydenckimi oraz parlamentarnymi. Na fotelu lidera rankingu „Najbardziej opiniotwórczych mediów 2015 ” znalazła się Gazeta Wyborcza, wyprzedzając dziennik Rzeczpospolita oraz radio RMF FM – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
Aż 70 proc. internetowych komentatorów wzięło w obronę serial „Klan”, po spekulacjach na temat zdjęcia produkcji z anteny TVP - wynika z monitoringu mediów społecznościowych w IMM. Liderem walki o serial „Super Express” i internetowy „Komitet Obrony Klanu”.
Styczeń br. został zdominowany przez tematykę polityczną związaną z decyzjami rządu PiS oraz procedurą ochrony państwa prawa wprowadzoną przez Komisje Europejską wobec Polski. Na fotelu lidera rankingu „Najbardziej opiniotwórczych mediów” znalazł się dziennik "Rzeczpospolita", wyprzedzając "Gazetę Wyborczą" oraz telewizja TVN24 – wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
Wzmożone dyskusje na temat gali rozdania nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej w sieci trwają już od początku stycznia br., obejmując zasięgiem ponad 1 mln różnych interakcji – wynika z najnowszego raportu IMM. Zdaniem internautów bezkonkurencyjny wydaje się film „Zjawa” i rola Leonardo DiCaprio.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.