Agencja ONE House rozpoczyna kampanię promującą karmę dla kotów Carnilove, której dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN. Działania marketingowe prowadzone pod hasłem „Dzikie z natury”, które będą realizowane na platformach YouTube, TikTok i Meta Ads, mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki.
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi kolejny etap współpracy marki Rolmlecz z agencjami oS3 i ONE House.
Agencja komunikacji marketingowej ONE House rozpoczęła ogólnopolską kampanię CSR prowadzoną pod hasłem „Psi Bohaterowie” dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN.
Agencja komunikacji marketingowej ONE House kontynuuje stałą obsługę OMRON Healthcare, producenta urządzeń medycznych i technologii zdrowotnych. Współpraca między podmiotami rozpoczęła się w kwietniu 2023 r. i właśnie została przedłużona bezterminowo.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło we wrześniu br. czterech nowych członków i w obecnej chwili liczy 130 podmiotów. Wśród dołączających są dwa domy produkcyjne: Graffiti i Lucky Luciano, agencja eventowa Power oraz agencja marketingowa ONE House.
SuperDrob S.A., powraca z wiosenną kampanią reklamową. Linia produktów premium pod marką Kurczak Sielski będzie promowana w głównych stacjach TV oraz serwisach wideo pod hasłem „Naturalnie. Na prostych zasadach”.
Na początku lutego br., Medisept (polski producent profesjonalnych rozwiązań w zakresie utrzymania higieny i dezynfekcji) ruszył z kampanią dezynfekcyjnych produktów konsumenckich. Działania komunikacyjne obejmują spoty telewizyjne, digital oraz PR.
SuperDrob S.A. startuje z ogólnopolską kampanię reklamową w głównych stacjach TV oraz w popularnych serwisach internetowych, gdzie promowana będzie linia Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków.
Firma SuperDrob promuje swoją propozycję w segmencie premium – Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Spoty reklamowe pojawią się w głównych stacjach TV oraz serwisach internetowych w marcu i kwietniu br.
SuperDrob S.A. rozpoczyna pierwszą, ogólnopolską kampanię reklamową. Do końca roku w mediach promowana będzie Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.