W mediach społecznościowych odbyła się premiera świątecznego klipu firmy Mattel. Występuje w nim Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty.
W mediach społecznościowych pojawiły się spoty promujące grę Pictionary Air z udziałem Piotra Gąsowskiego. Kreacja reklamowa ma zaskakiwać widzów dawką humoru, autorskimi rysunkami aktora i ciekawym montażem, dzięki któremu widzimy Piotra w kilku rolach jednocześnie.
Mattel, producent gier i zabawek, wprowadził do swojej oferty minifigurki doładowujące Minecraft Earth. Wprowadzeniu produktów na rynek polski towarzyszy kampania w social mediach.
Prawie przez miesiąc firma Mattel będzie wspierać reklamowo pojawianie się w sprzedaży nowego zestawu marki Hot Wheels z najnowszej linii Monster Trucks.
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, producentem zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.