03.06.24, 18:02
| reklama & PR » informacje
75 lat zakochani w naturze z wzajemnością. Jubileuszowa kampania wizerunkowa Herbapolu-Lublin
Na początku czerwca br. ruszyła szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa, która jest kolejnym elementem obchodów 75-lecia Herbapolu-Lublin. „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – to hasło, łączące wszystkie urodzinowe aktywności, stało się także motywem przewodnim kampanijnego spotu.
03.06.22, 10:09
| reklama & PR » informacje
Oreo celebruje Dzień Ojca
Marka Oreo, jak co roku, będzie celebrować Dzień Ojca. Firma Mondelez zachęca, by podziękować ojcom za troskę, miłość i chwile spędzone razem. Marka przygotowała akcję sprzedażową w której do wygrania są kody zniżkowe do wykorzystania w sieci kin Helios.
18.05.22, 11:31
| reklama & PR » informacje
Algida rozszerza portolio lodów dziecięcych. Daria Ładocha ambasadorką kampanii
Unilever przygotował nowe portfolio lodów dla dzieci marki Algida. We współpracy z marką Disney powstała seria lodów inspirowanych postaciami, m.in. ze Star Wars czy Avengers (Marvel).
09.12.21, 13:08
| reklama & PR » informacje
Sercem z Naszymi. Czwarta odsłona kampanii marki Milka
Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. To już czwarta odsłona kampanii, realizowanej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”.
14.01.21, 12:36
| reklama & PR » informacje
Milka. Sercem z Naszymi. Ogólnopolska loteria konsumencka
Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, w ramach trzeciej odsłony kampanii, realizowanej w tym roku pod hasłem „Cała Polska Sercem z Naszymi”, chce pokazać, że sportowe emocje można przeżywać nawet w domowym zaciszu. 
24.08.20, 14:02
| reklama & PR » informacje
Grześki świecą przykładem. Ruszyła loteria z okazji powrotu do szkoły
Ruszyła ogólnopolska loteria marki Grześki. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów i ma wspierać sprzedaż w kluczowym okresie „powrotu do szkoły”.
15.05.20, 16:10
| reklama & PR » ludzie
Justyna Rosa-Miller i Bartłomiej Szołajski wzmocnią dział kreacji w Advalue
Justyna Rosa-Miller i Bartłomiej Szołajski tworzą seniorski duet kreatywny w agencji Advalue.
23.08.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Roślinne jak mleko. Ty też spróbuj! ProVeg z kampanią z okazji Światowego Dnia Mleka Roślinnego
W związku ze Światowym Dniem Mleka Roślinnego wypadającym 22 sierpnia, ProVeg Polska rusza z kampanią zachęcającą do spróbowania mleka roślinnego pod hasłem „Roślinne jak mleko. Ty też spróbuj”. 
26.05.19, 13:00
| biznes i technologie » informacje
Czesi nas dobre piwo. Nietypowa kampania marki Kozel na nośnikach AMS
Marka Kozel w swojej nowej kampanii reklamowej „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych. Na ulicach największych miast w Polsce można zobaczyć wiaty przystankowe z animowanym plakatem i billboardy 18 z elementami przestrzennymi - wszystkie z portfolio AMS.
02.11.18, 07:00
| reklama & PR » informacje
Metamorfoza świetlicy do wygrania w konkursie Hasbro
Pod hasłem „Odlotowy Playroom!” wystartowała zaangażowana społecznie akcja marki Hasbro, objęta patronatem Rzecznika Praw Dziecka.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

Polecamy