16.09.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Mamo, tato, wolę wodę! Startuje kolejna edycja programu edukacyjnego Żywiec Zdrój
14. edycja akcji marki Żywiec Zdrój to kolejna przygoda Zdrojka i jego przyjaciół. NAV agency ponownie odpowiada za kompleksowe przygotowanie i organizację programu.
08.09.23, 07:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła 13. edycja programu Gotuj się na zmiany. Marka Winiary do współpracy zaprosiła nowych ambasadorów
Ruszyła kolejna odsłona programu edukacyjnego marki Winiary skierowana do przedszkoli i szkół podstawowych realizowana pod hasłem „Gotuj się na zmiany”. Celem akcji jest propagowanie i utrwalanie dobrych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych, a także zainteresowanie ich odpowiedzialnym podejściem do środowiska. To już 13. edycja programu.
12.08.23, 10:14
| reklama & PR » informacje
Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał. Nowa odsłona utworu w wykonaniu Brodki, Króla, Igo oraz Miuosha
Najnowszy teledysk do utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” przearanżowany przez takie gwiazdy muzyki jak Brodka, Król, Igo oraz Miuosh, właśnie miał swoją premierę. Najnowsza wersja utworu wykorzystuje w tej edycji także sztuczną inteligencję. 
31.07.23, 13:19
| reklama & PR » informacje
Lavazza rusza z nową loterią. Do wygrania bilety na finały NITTO ATP w Turynie
Lavazza, włoska marka kawy, rozpoczęła ogólnopolską loterię, która ma koncentrować swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Nitto ATP Finals. Główną nagrodą są podwójne bilety na finały rozgrywek w Turynie.
06.07.23, 11:08
| reklama & PR » informacje
Mus je odkrywać, żeby wygrywać. 150 tys. zł w puli nagród loterii marki Familijne
W loterii marki Familijne znajduje się ponad 1,7 tys. nagród Zwycięzcy akcji otrzymają cztery vouchery w kwocie 10 tys. zł na wyjazd wybrany z oferty portalu wakacje.pl.
22.05.23, 10:55
| reklama & PR » informacje
Capri-Sun, będzie fun! Marka rozda bony wakacyjne
W połowie maja br. marka Capri-Sun ruszyła z konkursem total Poland ,,Capri-Sun, będzie fun!” w którym do wygrania jest 80 nagród, w tym bony wakacyjne.
04.05.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Wygraj nagrody w stylu espresso. Nowa loterii marki Lavazza
W II kwartale 2023 r. marka Lavazza ponownie promuje linię Lavazza Espresso. Po ubiegłorocznej loterii „Ruszaj szlakiem espresso”, agencja NAV zorganizowała nową ogólnopolską loterię ze wsparciem in-store i digital.
12.02.23, 10:51
| reklama & PR » informacje
Rok darmowych zakupów z dostawa do domu do wygrania w konkursie Frisco
Frisco - marka działająca na rynku sklepów spożywczych on-line z dostawą do domu - startuje z konkursem organizowanym przy wsparciu koncepcyjnym i realizacyjnym NAV agency.
21.11.22, 15:02
| reklama & PR » informacje
Naturell promuje wegańskie portfolio
Marka Naturell (USP Zdrowie) poszerzyła ofertę suplementów diety w odpowiedzi na coraz wieksza zainteresowanie konsumentów dietą roślinną. Działaniami kreatywnymi promującymi pojawienie się nowych produktów zajęła się NAV agency.
09.11.22, 18:15
| reklama & PR » informacje
Kto kibicuje, ten wygrywa. 4 tys. nagród w loterii marki NIVEA
Rozpoczęła się ogólnopolska loteria NIVEA MEN, w której do wygrania jest ponad 4 tys. nagród. Akcja ruszyła 3 listopada i potrwa do 31 grudnia 2022 r. Za kompleksową organizację odpowiada agencja NAV agency.
10.10.22, 12:04
| reklama & PR » informacje
Ruszaj szlakiem espresso. Tematyczna wycieczka do Włoch główną nagrodą w loterii Lavazza
Marka Lavazza w IV kwartale br. promuje linię Lavazza Espresso Barista. Z tej okazji marka organizuje loterię, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz wsparcie in-store.
21.09.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Gotuj się na zmiany. Wystartowała 12. edycja programu edukacyjnego Winiary
Wystartowała 12. edycja  programu  edukacyjnego ,,Gotuj się na zmiany’’ marki Winiary. Wydarzenie, którego celem jest kształtowanie odpowiednich nawyków żywieniowych, kierowane jest do przedszkoli i szkół podstawowych. Za organizację programu w odświeżonej formule odpowiada agencja kreatywna NAV agency.
27.07.22, 12:11
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Wakacje z Frisco. Marka chce dotrzeć do klientów w największych miastach
Marka Frisco w trakcie wakacji chce dotrzeć do klientów w największych miastach Polski. Sklep rusza z wielopoziomową aktywacją. W swojej akcji sklep działający online postanowił wyjść nie tylko poza stolicę, lecz także daleko poza obszar reklamy internetowej. Marce pomaga w tym NAV agency.
18.07.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Podróż w stylu Lavazza Qualita Rossa w nowej loterii kawy
Marka Lavazza ruszyła z loterią, w której głównymi nagrodami są trzy tematyczne wycieczki do Włoch. Plany podróży stworzone zostały we współpracy Magdaleną Ciach-Baklarz z bloga Italia Poza Szlakiem.
07.06.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Graj w kolory. Marka Somersby rusza z nową edycją konkursu
Marka Somersby przygotowała II edycję konkursu „Graj w kolory”. Łączna pula nagród to pół miliona zł, a promocję będą wspierać, m.in. eko-murale, współpraca ze influencerami, kampania w TV i Internecie.
03.06.22, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dom w górach nagrodą w loterii Żywiec Zdrój
Marka Żywiec Zdrój rozpoczęła kolejną edycją ogólnopolskiej loterii, w której nagrodą główną jest dom wybudowany na działce położonej w górskich rejonach Żywiecczyzny.
26.05.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Wycieczka do Paryża główną nagrodą w loterii marki Lavazza
Lavazza, włoska marka kawy, ruszyła z ogólnopolską loterią, która będzie koncentrować swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Roland-Garros. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża.
16.05.22, 17:06
| reklama & PR » informacje
Marka Fantasia promuje kobiety z pasjami
Marka Fantasia wprowadza nową komunikację na swoich kanałach social media, która będzie promować kobiety, które realizują i wyrażają siebie poprzez swoje pasje. Za koncepcję komunikacji i jej realizację odpowiada NAV agency.
10.05.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
NAV obsługuje aktywacje loteryjne BSH
Agencja kreatywna NAV agency rozpoczęła współpracę z firmą BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego (Siemens, Bosch).
05.04.22, 15:15
| reklama & PR » informacje
Róbcie to razem jak Radek z Gosią. Najnowsza kampania marki Gosia
Najnowsza kampania marki Gosia pod hasłem „Róbcie to razem jak Radek z Gosią” porusza problem braku podziału obowiązków domowych w polskich domach. Jej ambasadorem został Radosław Majdan.  
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 06.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.