01.02.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Klub Super-Pharm. Nowa nazwa znanego programu lojalnościowego drogerii Super-Pharm
Sieć Super-Pharm wprowadziło nową odsłonę programu lojalnościowego. Od 26 stycznia br. Klub LifeStyle zmienia nazwę na Klub Super-Pharm.
03.11.20, 13:07
| reklama & PR » informacje
Intermarché rozda maskotki z gry Angry Birds w programie lojalnościowym
Sieć supermarketów spożywczych Intermarché rozpoczęła akcję „Odlotowa drużyna”. Klienci mogą zbierać naklejki i wymieniać je na pluszaki znane z gry i animacji Angry Birds.
23.09.20, 17:12
| reklama & PR » informacje
Mateusz Zielonka promuje mistrzowskie gotowanie z Netto
We wrześniu br. uruchomiono program lojalnościowy „Mistrzowska akcja w Netto”. Poza możliwością zdobycia naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat „MasterChefa”, który wystąpił w serii filmów promujących akcję.
05.09.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Mistrzowska akcja w Netto. Dyskont z nowym programem lojalnościowym
7 września br., w sklepach dyskontu Netto rusza akcja lojalnościowa, zatytułowana „Mistrzowska akcja w Netto”. Nowa odsłona programu skierowana jest do klientów poszukujących kulinarnych inspiracji. W zamian za zakupy, otrzymają oni rabat na garnki i patelnie marki MasterChef.
01.10.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Super-Pharm odświeża Klub LifeStyle
Zainicjowany blisko dekadę temu Klub LifeStyle, jeden z pierwszych konsumenckich programów lojalnościowych w Polsce, w październiku br. pojawi się w nowej wersji.
28.08.19, 10:00
| reklama & PR » informacje
Gang Słodziaków powraca do Biedronki i zachęca do czytania
Gang Słodziaków powraca do sklepów sieci Biedronka. Ich powrót jest wspierany przez szeroko zakrojoną kampanię marketingową, która ruszyła 26 sierpnia br. 
21.06.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Noże marki Thomas by Rosenthal group z rabatem w programie lojalnościowym marki Netto
Sieć handlowa Netto 17 czerwca br. rozpoczęła drugą już odsłonę programu lojalnościowego. Tym razem w zamian za zakupy Netto oferuje swoim klientom zniżkę na noże marki Thomas by Rosenthal group. 
28.03.19, 22:00
| reklama & PR » informacje
Świeżość na uwadze mamy. Stokrotka rusza z programem lojalnościowym
28 marca br. ogólnopolska sieć supermarketów Stokrotka wystartowała z kampanią lojalnościową „Świeżość na uwadze mamy”, realizowaną we współpracy z TCC Retail Marketing. 
19.02.19, 22:00
| reklama & PR » informacje
E.Leclerc rozda pluszami w programie lojalnościowym
W sklepach E.Leclerc ruszyła akcja lojalnościowa „Zwierzęta Świata”. Dla klientów przygotowano maskotki, a także naklejki ze zwierzętami z pięciu kontynentów w specjalnym albumie. Akcja potrwa do 7 kwietnia br. 
12.02.19, 20:35
| reklama & PR » informacje
Altavia wspiera program lojalnościowy Shell ClubSmart
Altavia Polska razem z Shell Polska przygotowały akcję wspierającą program lojalnościowy Shell ClubSmart. Kampania, która wystartowała na początku lutego br., obejmie wszystkie 420 stacji sieci Shell.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.