19.07.23, 11:32
| reklama & PR » informacje
Seat i Cupra (Grupa VW) ze wsparciem K2 Precise
Volkswagen Group Polska nawiązał współpracę z agencją K2 Precise (Grupa K2), aby zoptymalizować cyfrową ścieżkę klienta dla marek Seat & Cupra. Współpraca opiera się na rozwiązaniach Adobe Experience Cloud.
10.08.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
K2 Precise wygrywa przetarg Mann+Hummel FT Poland
W wyniku wygranego przetargu, agencji K2 Precise (Grupa K2) powierzono obsługę digitalową promującą marki FILTRON i WIX Filters na kilkunastu rynkach europejskich.
13.07.22, 10:06
| reklama & PR » ludzie
Rafał Piszczatowski w K2 Precise
Rafał Piszczatowski dołączył do K2 Precise (Grupa K2) na stanowisko Web Analytics Team Leadera. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu, doradztwo strategiczne i tworzenie dedykowanych rozwiązań z zakresu analityki.
08.03.22, 12:11
| reklama & PR » informacje
Twoje posiłki w walce z chorobą - nowa odsłona kampanii Publicis Worldwide Polska
Rozpoczyna się kampania przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Polska, która ma promować żywienie medyczne Nutridrink Protein. Jej celem jest uświadomienie pacjentom będącym w trakcie bądź po przebytej chorobie, że żywienie medyczne Nutridrink Protein może stanowić wsparcie w walce z chorobą i jej skutkami.
22.02.22, 11:20
| reklama & PR » ludzie
Kacper Gilarowski jako Head of Martech w K2 Precise
Kacper Gilarowski awansował na stanowisko Head of Martech w K2 Precise (Grupa K2). Będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarach marketing automation, lojalizacji i utrzymania użytkowników oraz optymalizacji customer journey.
31.01.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
K2 Create i K2 Precise z wygranym przetargiem dla marki Morizon.pl
Agencje K2 Create i K2 Precise (Grupa K2) wygrały przetarg na realizację kampanii wizerunkowej dla marki Morizon.pl.
17.01.22, 20:09
| reklama & PR » informacje
W środowisku Pracuj.pl. Nowa odsłona kampanii serwisu rekrutacyjnego
Rozpoczęła się kampania w ramach animowanej platformy „W środowisku Pracuj.pl”, przedstawiającej serwis rekrutacyjny.
27.09.21, 10:16
| reklama & PR » informacje
Instynkt mamy. Kampania marki Bebiko 2
W nowej komunikacji Nutricia wraz z marką Bebiko 2 przypominają, że szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka i od wyborów, które podpowiada mamom naturalny instynkt macierzyński. Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Havas Warsaw. 
18.08.21, 09:35
| reklama & PR » informacje
K2 Precise rozbudowuje zespół New Business
K2 Precise (Grupa K2) rozbudowuje dział New Business. Marta Kubik, dotychczasowa Growth Managerka, awansowała na stanowisko Head of New Business. Do agencji dołączyła także Aleksandra Krzyżanowska, która objęła stanowisko Business Development Manager.
12.08.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
K2 Precise rozpoczyna obsługę Grupy Morizon – Gratka
K2 Precise (Grupa K2) rozpoczyna współpracę z Grupą Morizon – Gratka. W wyniku wygranego przetargu agencji powierzono performance’ową obsługę serwisów ogłoszeniowych należących do klienta.
10.08.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Tomasz Choroszewski w ekipie K2 Precise
Z początkiem sierpnia br. do agencji K2 Precise (Grupa K2) dołączył Tomasz Choroszewski, który objął stanowisko Chief Media Officera. Będzie on odpowiadał m.in. za obszar marketingu precyzyjnego, afiliację oraz zespół client service.
11.07.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
K2 Precise pracuje dla marki 4Swiss
K2 Precise (Grupa K2) rozpoczyna współpracę z marką 4Swiss - polskim producentem i dystrybutorem, m.in. sprzętu gospodarstwa domowego.
30.04.21, 18:30
| reklama & PR » informacje
K2 Digital Products oraz K2 Precise obsłużą e-commerce marki Atlantic
Agencje K2 Digital Products oraz K2 Precise (Grupa K2) wygrały przetarg na stworzenie i obsługę mediową e-sklepu marki Atlantic. Pierwszej z wymienionych spółek powierzono zaprojektowanie nowego serwisu atlantic.pl oraz wymianę silnika e-commmerce. Drugiej zaś kompleksową obsługę mediową nowej odsłony e-sklepu.
27.04.21, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Maja Fetraś liderką działu Performance w K2 Precise
Od początku maja br., zespołem Performance agencji K2 Precise pokieruje nowa zarządzająca. Na stanowisko Head of Performance awansowała Maja Fetraś, która zastąpi dotychczasowego szefa działu - Macieja Bruzgo.
02.02.21, 12:05
| reklama & PR » ludzie
Maciej Godlewski przechodzi z K2 Precise do Havas Media Group
Od marca br. stanowisko Dyrektora Zarządzającego Arena Media (Havas Media Group) obejmie Maciej Godlewski.
29.01.21, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Kacper Gilarowski w K2 Precise
W agencji K2 Precise, w ramach rozbudowy zespołu obsługującego klientów z branży e-commerce, utworzono nowe stanowisko - E-commerce Expert. Objął je Kacper Gilarowski, któremu powierzono
20.01.21, 21:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
W środowisku Pracuj.pl. Ruszyła kampania platformy HR
18 stycznia br., rozpoczęła się pierwsza odsłona nowej, animowanej platformy komunikacyjnej serwisu Pracuj.pl. Projekt „W środowisku Pracuj.pl” zaprasza na zabawne i zaskakujące spotkania ze światem zwierząt, które mają symbolizować różne charaktery i doświadczenia pracowników.
19.01.21, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Rzetecki przechodzi do K2 Precise
Na początku stycznia br., do agencji K2 Precise dołączył Mateusz Rzetecki, który pokieruje działaniami content marketingowymi oraz SEO. Zastąpi w tej roli dotychczasowego szefa działu - Cezarego Glijera.
20.10.20, 18:00
| reklama & PR » informacje
K2 Precise pracuje dla marki KROSS
Agencja K2 Precise rozpoczęła kompleksową współpracę z marką KROSS w zakresie SEO oraz content marketingu. Obsługa obejmuje pełne wsparcie serwisu kross.eu/pl.
23.06.20, 09:01
| reklama & PR » informacje
K2 Precise kontynuują współpracę SEO z marką Play
Agencja K2 Precise po raz kolejny wygrała przetarg na kompleksową współpracę z Play w zakresie SEO. Obsługa będzie obejmować wszystkie serwisy operatora komórkowego.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.