21.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rankomat.pl w kampanii podkreśla wsparcie agentów ubezpieczeniowych
W najnowszej kampanii rankomat.pl chce udowodnić, że można na niego liczyć, m.in. dzięki wsparciu prawie 200 agentów ubezpieczeniowych.
18.09.23, 09:28
| reklama & PR » informacje
Kampania serwisu Rankomat.pl z okazji 15-lecia. Telewizyjny spot z udziałem Huberta Urbańskiego
Z okazji 15 urodzin multiporównywarki Rankomat.pl, marka przygotowała kampanię reklamową, której częścią jest spot telewizyjny z udziałem Hubera Urbańskiego – ambasadora marki.
24.08.23, 18:45
| reklama & PR » informacje
STS opracował nową platformę komunikacji. Startuje z kampanią
STS, bukmacher działający w Polsce, wystartował z kampanią pod hasłem „Kocham sport. Gram mądrze”, tworząc przy tym nową strategię komunikacji marki. Jej motywem przewodnim jest emocjonalny stosunek do sportu, który powinien wiązać się z mądrym graniem w zakładach bukmacherskich.
13.04.23, 09:15
| reklama & PR » informacje
Wyjdź poza ramy. Vision Express z wiosenną kampanią
Dynamika, kolory, kształty geometryczne -, to część elementów wykorzystanych przez Walk Creative w nowej wiosennej kampanii dla Vision Express. W ten sposób agencja wspiera nową komunikację marki, która ma podkreślać związek wyboru okularów z określonym stylem życia, modą i trendami.
15.11.22, 11:02
| prasa » informacje | internet » informacje
Piszemy o tym, co ma znaczenie. Wyborcza.pl rusza z kampanią
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa Wyborcza.pl. Spoty reklamowe emitowane w sieci pokazują maja prezentować, jak serwis wspiera swoich czytelników i czytelniczki, wyjaśniając aktualne wydarzenia czy doradzając w ważnych dla nich kwestiach - w myśl hasła "Piszemy o tym, co ma znaczenie".
07.10.22, 15:18
| reklama & PR » informacje
Dobra wiadomość z przyszłości. Kampanii marki Calperos
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).
26.08.22, 13:51
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania STS ma odczarować neagtywny wizerunek zakładów bukmacherskich
Rozpoczęła się kolejna kampania polskiego bukmachera - STS. Jest ona częścią nowej, długofalowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.
01.07.22, 15:13
| reklama & PR » informacje
Do zobaczenia w Vision Express. Firma z nową strategią komunikacji
Rozpoczęła się kampania Vision Express, wprowadzająca w nową odsłonę marki na rynku polskim. Za opracowanie strategii oraz konceptu kreatywnego odpowiada agencja Walk, a za obsługę mediową MediaHub Poland.
14.05.22, 22:00
| reklama & PR » informacje
WALK i SZUT SZUT STUDIO z wiosenną kampanią dla Vision Express
Agencja reklamowa WALK oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wiosenną kampanię dla Vision Express. To odświeżona odsłona wizerunku marki, która zwraca się do młodszego pokolenia i stawia na trendy modowe oraz nowoczesny styl życia.
16.04.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Jesteś Gotowy. Możesz wygrywać. ReZigiusz i Aleksandra Mirosław w kampanii STS
STS wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Motywem przewodnim w komunikacji największego polskiego bukmachera jest pokazanie gotowości do działania w różnych wymiarach. Ambasadorami zostali Remigiusz „reZigiusz” Wierzgoń oraz Aleksandra Mirosław.
24.08.21, 14:36
| reklama & PR » informacje
Nie liczę godzin i lat. Andrzej Rybiński ze swoim przebojem w kampanii Vision Express
Agencja reklamowa WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię dla marki Vision Express działającej w branży optycznej.
21.04.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dwie kampanie Vision Express od Walk Creative i Szut Szut Studio
Ruszyły dwie nowe kampanie przygotowane przez Walk Creative oraz SZUT SZUT STUDIO dla marki Vision Express, działającej w branży optycznej. Tym razem realizacje promują okulary przeciwsłoneczne korekcyjne oraz wiosenną kampanię sprzedażową.
03.03.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Wielkie Badanie Wzroku. Kampania Vision Express
Rozpoczęła się kampania marki Vision Express prowadzona pod hasłem „Wielkie Badanie Wzroku”. Agencja WALK Creative opracowała koncept kreatywny kampanii. Za produkcję spotu odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
15.06.20, 11:59
Łukasz Jankowski i Dawid Wawrzyszyn w zespole SZUT SZUT STUDIO
Na początku czerwca br., do domu produkcyjnego SZUT SZUT STUDIO dołączyły dwie osoby – Łukasz Jankowski jako production manager oraz Dawid Wawrzyszyn jako Producer. Obaj raportują bezpośrednio do Pauliny Mergner – CEO.
06.06.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Jak nas widzi słońce? Nowa kampania Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, która promuje serię okularów przeciwsłonecznych. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za produkcję spotów.
19.01.20, 21:00
| reklama & PR » informacje
Kosmicznie Wielka Wyprzedaż. Vision Express z kampanią promocyjną
Rozpoczęła się kampania promocyjna Vision Express pod hasłem „Kosmicznie Wielka Wyprzedaż”.
28.11.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
Volkswagen Samochody Dostawcze promuje elektromobilność
Agencja Walk opracowała koncepcję kreatywno-strategiczną najnowszej kampanii promującej elektromobilność i model Volkswagen e-Crafter. 
23.11.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
Lokalna kampania wizerunkowa dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Agencja Walk opracowała koncepcję kreatywno-strategiczną najnowszej kampanii promującej elektromobilność i model Volkswagen e-Crafter. To pierwsza produkcja TV dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która została wyprodukowana lokalnie. Za produkcję odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
07.09.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
SZUT SZUT STUDIO dla marki Schleich
Na początku września br., ruszyła kampania zabawek marki Schleich wyprodukowana przez dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO.
29.08.19, 10:00
| reklama & PR » informacje
Zygmunt i Filip Chajzerowie promują Vision Express
Ruszyła kolejna odsłona kampanii promocyjnej Vision Express „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł”. Jej twarzami zostali Zygmunt i Filip Chajzerowie. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

Polecamy