Pod hasłem „Smak zaczyna się od mięsa!” ruszyła kampania marketingowa firmy Sokołów. Jej główny akcent jest położony na promowanie jakości mięsa Sokołów oraz produktów, które z niego powstają. W spotach pojawia się Pascal Brodnicki. Kampania ma charakter wielokanałowy i ogólnopolski.
Sokołów wprowadza nowe logo, które kontynuuje tradycyjny znak, jednocześnie wprowadzając unowocześnienie i uproszczenie. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać dwa kluczowe filary marki – tradycję i innowacyjność, na których firma opiera swoją pozycję oraz rozwój asortymentu.
Podczas ferii Sokołów promuje linię przekąsek mięsnych dla najmłodszych Sokoliki. Jako partner dwóch akcji: Projektu Zima oraz Bezpiecznej Zimy z Sokolikiem, Radiem Zet i GOPR, firma jest obecna w miejscowościach, w których dzieci spędzają czas podczas zimowego odpoczynku.
W niedzielę, 20 listopada br. na antenach Telewizji Polskiej został wyemitowany pierwszy odcinek II sezonu miniaudycji komediowej „Gra na Maksa”. Serial emitowany będzie w trakcie trwania Mistrzostw Świata w piłce nożnej w TVP1, TVP2, TVP Rozrywka, TVP Kobieta oraz w TVP VOD.
Sokołów został partnerem rozpoczynającej się trasy koncertowej sanah Uczta Tour ‘22. Firma będzie obecna podczas wszystkich koncertów, które odbędą się w 11 miastach Polski. Sokołów przygotował również specjalną linię kabanosów Sokołów „Kabanosiki” sanah.
Od października br. funkcję Wiceprezesa ds. Handlu i Marketingu w Sokołów S.A. pełni Maciej Częścik, dotychczasowy Dyrektor Spółki ds. Cen w Biurze Zarządu. Zmiana jest wynikiem przejścia na emeryturę dotychczasowego Wiceprezesa Mieczysława Walkowiaka.
Telewizja Polska we współpracy z Grupą LOTOS, UPC i marką Sokołów wyprodukowała cykl komediowy ,,Gra na Maksa”, który będzie emitowany w trakcie trwania Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej na antenach TVP1, TVP2, TVP Rozrywka oraz TVP Kobieta.
Od 15 do 17 stycznia br. w Zakopanem odbędzie się Puchar Świata w Skokach Narciarskich. Firma Sokołów została partnerem tego wydarzenia. Marka po raz kolejny w tym sezonie sponsoruje zawody w skokach narciarskich.
Agencja Cut The Mustard rozpoczęła współpracę z firmą Sokołów, producentem działającym w branży mięsnej. Cut The Mustard będzie odpowiadać za działania social media.
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa firmy Sokołów. Spot reklamowy prezentuje, w jaki sposób asortyment Sokołowa odpowiada zróżnicowanym potrzebom poszczególnych grup konsumentów.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.