Z początkiem czerwca br. wystartowała muzyczna loteria Orbit Refreshers. Mars Wrigley, razem z ambasadorką marki – Young Leosią, zachęca konsumentów, by "poczuli moc smaku". Do zdobycia są muzyczne nagrody, m.in. bilety na koncert Young Leosi. Zabawa potrwa do 13 lipca 2024 r.
Marki Orbit i Snickers zostały sponsorami 26. Pol’and’Rock Festival. W tym roku, aby zmniejszyć ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa, jeden z największych festiwali w Europie, przeniesie się do świata online.
Orbit nawiązał współpracę z kobiecą organizację - Arcane Wave. Marka bezcukrowych gum do żucia od ponad roku jest partnerem trzech profesjonalnych drużyn esportowych – AGO Esports, Devils.One i Illuminar Gaming. Teraz dołącza do nich kolejna.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.