| reklama & PR » informacje
Lidl Polska wprowadza ekologiczne paragony i elektroniczne cenówki
Lidl Polska rozpoczyna promocję elektronicznych gazetek wśród klientów. To kolejny z kroków podjętych przez sieć, mający na celu ochronę otaczającej przyrody.
| internet » informacje
Zielona Szafa. Wirtualna Polska organizuje webinar o ekologicznych wyzwaniach branży modowej
Wirtualna Polska realizuje projekt „Zielona Szafa”, w ramach którego chce edukować na temat ekologicznych aspektów i wyzwań branży modowej w Polsce i na świecie. 22 czerwca br. organizuje na ten temat bezpłatny webinar.
12.05.24, 18:00
| internet » informacje
Zielony Onet poinformuje internautów na temat polityki klimatycznej w Polsce i na świecie
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań naukowych.
16.02.24, 18:45
| internet » informacje
Jak pisać o klimacie 2.0. Czym jest dezinformacja klimatyczna i jak z nią walczyć. Druga część poradnika Gazeta.pl dla dziennikarek i dziennikarzy
Poradnik o dezinformacji klimatycznej dla dziennikarzy i dziennikarek to kontynuacja wydanej w 2023 r. publikacji Gazeta.pl „Jak pisać o klimacie”, której celem jest wsparcie przedstawicieli mediów ogólnopolskich i lokalnych, powstała we współpracy z Fundacją Climate Strategies Poland.
22.01.24, 08:00
| radio » informacje
Zmiana Klimatu w Polskim Radiu 24
Od poniedziałku, 22 stycznia br. na antenie Polskiego Radia 24 pojawi się nowa audycja „Zmiana Klimatu”, która ma pomóc słuchaczom zrozumieć zmiany klimatyczne i wszystko, co wiąże się z ekologią.
10.12.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Domowe historie. Olga Kalicka i Maciej Musiał w kampanii Electrolux zachęcającej do oszczędności zasobów planety
Electrolux ruszył z kampanią „Domowe historie”. Osią kampanii jest cykl osiem filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii EcoLine prezentuje rozwiązania pozwalające oszczędzać nie tylko zasoby planety. Kampanię wspierają działania w digitalu i w mediach.
17.11.23, 16:48
| internet » informacje
Wirtualna Polska wesprze strażników puszczy w ramach Strategii Zrównoważonego Rozwoju WP
Wirtualna Polska współpracuje z Fundacją Dziedzictwo Przyrodnicze i Funduszem Obywatelskim im. Henryka Wujca. Wspólnie realizują projekt wsparcia strażników lasów działających w całej Polsce. To kolejny projekt wpisujący się w realizację zobowiązań zawartych w Strategii Zrównoważonego Rozwoju WP na najbliższe lata.
19.07.23, 14:14
| reklama & PR » informacje
Wavemaker: ideowość nie jest „przyspawana” do konkretnego pokolenia. Tęczowy marketing wciąż budzi emocje
O ile konsumenci jednoznacznie wspierają zaangażowanie marek w ochronę praw dziecka, seniorów czy ekologię, to tęczowy marketing wciąż budzi relatywnie duże kontrowersje nad Wisłą – wynika z badania Wavemaker, agencji GroupM. Najbardziej protęczowi są w Polsce przedstawiciele pokolenia Zet, a najbardziej proekologiczni – co może zaskakiwać - Silverzy.
12.06.23, 19:46
| internet » informacje
Nie jestem Twoim misiem. Zielona Interia wspiera zagrożone gatunki
W Polsce żyje tylko 110 niedźwiedzi brunatnych. Zielona Interia w Międzynarodowy Dzień Rysia, czyli w rocznice projektu „Blisko rysia”, ruszyła z drugą edycją akcji wspierającej zagrożone gatunki. 
17.05.23, 22:00
| biznes i technologie » informacje
Umowa kredytowa Grupy Polsat Plus z konsorcjum instytucji finansowych
Grupa Polsat Plus zawarła z konsorcjum polskich i zagranicznych instytucji finansowych umowy kredytów, które zostaną przeznaczone na projekty inwestycyjne, spłatę całości zadłużenia z poprzednich kredytów oraz finansowanie ogólnych potrzeb korporacyjnych.
06.04.23, 07:30
| internet » informacje
Wirtualna Polska chwali się zero emisyjnymi reklamami
Wirtualna Polska promuje kampanie reklamowe realizowane na powierzchniach portalu, które jak podkreśla firma, pozwalają reklamodawcom na obniżenie ich śladu węglowego, czyli emisji gazów cieplarnianych.
09.02.23, 07:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Upcykling materiałów reklamowych w Polskim Radiu. Wyjątkowe gadżety trafią do słuchaczy
Polskie Radio angażuje się w działania ograniczające zużycie materiałów reklamowych – wykorzystując surowce pochodzące z produkcji gadżetów. Pierwszym etapem jest produkcja unikatowych toreb, które powstały z bannerów wykorzystywanych w kampaniach reklamowych publicznego nadawcy. Wkrótce te gadżety trafia do słuchaczy Polskiego Radia.
12.12.22, 19:10
| internet » informacje
Wirtualna Polska ma kolejną farmę fotowoltaiczną. Tym razem na Dolnym Śląsku
Wirtualna Polska inwestuje w kolejną farmę fotowoltaiczną na Dolnym Śląsku. Jej moc to 1,85 megawatów. Zielona energia pochodząca z faktycznej, własnej produkcji pokrywa już prawie 80 proc. zapotrzebowania WP na zasilanie serwerowni.
20.10.22, 10:41
| internet » informacje
Wirtualna Polska kupiła 1,5 hektaru lasu
Wirtualna Polska kontynuuje współpracę z fundacją Las na Zawsze. W tym roku spółka wzięła pod ochronę ponad 1,5 hektara dojrzałego lasu w Bochotnicy (woj. lubelskie).
23.07.22, 14:00
| prasa » informacje
Pszczoły powróciły do Agory
Pod koniec maja br. na dach warszawskiej siedziby Agory powróciły pszczoły, natomiast w czerwcu przy budynku firmy stanęły hotele dla owadów. W ten sposób spółka rozpoczęła kolejne działania na rzecz idei aktywnej ochrony przyrody.
06.07.22, 20:21
| biznes i technologie » informacje
GfK: Ponad 70 proc. Polaków chce, aby biznes działał w sposób zrównoważony
Trzy czwarte Polaków oczekuje od marek konkretnych działań w zakresie zrównoważonego rozwoju, a blisko jedna trzecia weryfikuje te inicjatywy – wynika z raportu „Green Mood”, opracowanego przez firmę badawczą GfK.
14.06.22, 10:00
| telewizja / VOD » informacje
Grupa TVN inwestuje w zieloną energię
Grupa TVN rozpoczęła proces montowania paneli fotowoltaicznych na dachach swoich budynków, co umożliwi wykorzystywanie odnawialnych źródeł energii do zasilania anten TV. W dwóch obiektach Grupy zainstalowanych zostanie 96 paneli.
07.06.22, 14:17
| reklama & PR » informacje
Pierwsza w pełni zintegrowana eko-kampania OOH firmy Lenovo Polska
Lenovo Polska rozpoczęło pierwszą w Polsce kampanię, której celem jest zwrócenie większej uwagi na ekologiczne podejście w korzystaniu z komputerów przenośnych. W ramach akcji na terenie Warszawy powstało jedenaście nowych EKO wiat, które stały się częścią największego w Polsce systemu przystanków przyjaznych środowisku. 
11.05.22, 16:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Gazeta.pl organizuje IV edycję akcji Reklamy dla klimatu
Gazeta.pl powraca z projektem „Reklama dla klimatu”, którego celem jest promowanie proekologicznych postaw przedsiębiorców. Podobnie jak podczas poprzedniej edycji, aby pokazać swój projekt na stronie głównej portalu, trzeba będzie zapłacić przynajmniej 1 tys. zł, które zostaną przekazane Fundacji Dziedzictwo Przyrodnicze. 
20.04.22, 18:44
| reklama & PR » informacje
Czysta Odra. Credit Agricole i EF na ratunek Odrze
W ramach ogólnopolskiej kampanii #mniejplastiku bank L, wspólnie z ekologiem i podróżnikiem Dominikiem Dobrowolskim, organizują Akcję Czysta Odra. Kampania ruszy 29 kwietnia br.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 29.06.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.