10.09.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Jesteś tym, co jesz. Druga odsłona kampanii Carrefour
Ruszyła druga odsłona kampanii Carrefour „Konkret 9: BIO na zdrowie”, która promuje konkretne rozwiązania dla zdrowego odżywiania – szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Tym razem motywem przewodnim komunikacji jest hasło „Jesteś tym, co jesz”.
13.03.19, 14:17
| reklama & PR » informacje
K2 Media zmienia się w K2 Precise
K2 Precise to nowa firmą w grupie K2. Swoją działalność rozpoczęła 12 marca br. Firma stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów.
26.11.18, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Krakowska – Sochacz awansuje w K2
Z początkiem listopada br. agencja K2 zyskała nową account directorkę. Na wspomniane wyżej stanowisko awansowała Marta Krakowska – Sochacz. 
20.11.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media obsługuje jesienną kampanię marki ESET
K2 Media realizuje kampanię wizerunkową producenta rozwiązań antywirusowych. Działania poprzedził etap testów kreacji. Zebrane dane pozwoliły na zwiększenie skuteczność komunikacji.
12.09.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Szef i reszta ponownie w kampanii Pracuj.pl
10 września br. wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki.
27.08.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media z kampanią dla Pracuj.pl
K2 Media zajmie się przygotowaniem strategii i egzekucją mediową nadchodzących kampanii Pracuj.pl.
22.06.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
K2 obsłuży markę Flying w social mediach
K2 wygrała przetarg na poprowadzenie działań social mediowych duńskiej sieci sklepów Flying Tiger Copenhagen. 
18.05.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Agencja K2 Media zwyciężyła w przetargu na digitalową obsługę marki Jovi
Marka Jovi zorganizowała przetarg, który miał wyłonić agencję, która zajmie się digitalową aktywnością firmy. Zwycięzcą przetargu został K2 Media. 
18.04.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media będzie współpracować z marką Buscopan
K2 Media wygrała przetarg marki Buscopan. To drugi produkt z portfolio koncernu IPSEN, którego obsługę reklamową powierzono agencji.
25.01.18, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Plona przechodzi z Value Media do K2 Media
Z początkiem br. K2 Mediado dołączył Łukasz Plona, który jako Innovation & Technology Director będzie odpowiedzialny za rozwój jej zaplecza technologicznego oraz poszerzanie i udoskonalanie posiadanych przez nią kompetencji digitalowych.
22.01.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media będzie pracować dla marki Smecta Go
IPSEN Poland rozstrzygnął przetarg na przeprowadzenie polskiego launchu Smecty Go - nowego wyrobu medycznego o działaniu przeciwbiegunkowym i łagodzącym ból brzucha. Wygrała go agencja K2 Media.
26.11.17, 08:00
| reklama & PR » informacje
Heineken rozda piętnastopaki
Po sukcesie ubiegłorocznej aktywacji, K2 wystartowała z kolejną edycją realizowanego dla marki Heineken konkursu, w którym wysyłając świąteczne życzenia można wygrać piętnastopak piwa dla siebie oraz bliskiej osoby. 
09.11.17, 19:00
| reklama & PR » informacje
Carrefour Marketplace. Nowy e-commerce Carrefour od K2
Agencja K2 zaprojektowała layout oraz UX nowego serwisu Carrefour.pl, a także opracowała koncepcję migracji istniejących funkcjonalności. 
16.10.17, 20:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media planuje kampanię Double Serum
Clarins, marka kosmetyków luksusowych, powierzyła K2 Media zaplanowanie i zakup mediów do jesiennej kampanii launchującej nowy produkt - Double Serum.
16.10.17, 16:00
| reklama & PR » informacje
Jestem tym, co mi dajesz, Mamo! Nowe logo i opakowania BoboVita
Ruszyła nowa kampania BoboVita „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!”. Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w całkiem nowych opakowaniach. 
24.08.17, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Miłosz Jacyna nowym dyrektorem działu Social w K2 Media
Agencja K2 Media wyłoniła nowego dyrektora działu Social. Awans otrzymał Miłosz Jacyna, dotychczasowy Social Media Team Leader.
29.06.17, 20:00
| reklama & PR » informacje
Marka Kat von D Beauty debiutuje na rynku
Agencja K2 Media, dla swojego klienta – sieci perfumerii SEPHORA, współrealizuje kampanię wprowadzającą na polski rynek markę kosmetyczną Kat von D Beauty.
22.05.17, 11:10
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Jaworski szefem działu TV & Multiscreen w K2 Media
Tomasz Jaworski, dotychczasowy Head of Multiscreen w K2 Media, awansował na stanowisko Dyrektora działu TV & Multiscreen. 
21.04.17, 11:19
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Chęcińska w K2 Media
Do Client Service’u agencji K2 Media dołączyła Magdalena Chęcińska, która objęła stanowisko Senior Communications & Business Managera. 
01.04.17, 16:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media dla MEED z siedzibą w Dubaju
K2 Media zrealizuje dwie kampanie SEM dla międzynarodowego klienta MEED – Middle East Economic Digest z siedzibą w Dubaju. Pierwsze działania agencja rozpoczęła już w marcu br.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.