Adres:Media i Kantar zrealizowały na zlecenie Komitetu Badań Radiowych nowy projekt badawczy pod nazwą Total Audio. Badanie ma na celu obserwowanie i analizowanie zmian, które zachodzą w sposobie korzystania z treści audio, dostępnych na polskim rynku zarówno poprzez internet, jak i w sposób tradycyjny.
Agnieszka Kamińska, Prezes Polskiego Radia w wywiadzie dla PAP, odniosła się, m.in. do spadku słuchalności Trójki, a także do metodologii prowadzonych badań radiowych.
Zarządy Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia podczas Ogólnopolskiego Seminarium Radiofonii Publicznej z zadowoleniem przyjęły zaproszenie do Komitetu Badań Radiowych.
W maju 2014 r. na zlecenie Komitetu Badań Radiowych i Polskiego Radia Millward Brown zrealizowało badanie „Badanie Internetowego Audytorium Radia”, z którego wynika, iż internauci słuchają radia on-line w sposób zbliżony do radia eterowego. Dotyczy to zarówno miejsca, pory i okoliczności, jak i sposobu słuchania.
Komitet Badań Radiowych zaprezentował badanie Radio Track podczas tegorocznej konferencji Europen Media Research Organizations, w czasie której spotkali się przedstawiciele instytutów oraz organizacji zajmujących się badaniem mediów z całej Europy.
Największy wzrost w Krakowie w ostatnim badaniu zanotowało Polskie Radio Kraków - wynika z najnowszej fali radiowej badania Radio Track realizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie KBR za okres od grudnia 2010 r. do lutego 2011 r.
Dotychczczasowy lider stracił najwięcej, za to Trójka po raz kolejny zanotowała rekord słuchalności - wynika z najnowszej fali radiowej badania Radio Track realizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie KBR za okres od grudnia 2010 do lutego 2011 r.
Niewielkie zmiany nastapiły wśród słuchalności sieci radiowych - wynika z najnowszej fali radiowej badania Radio Track realizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie KBR za okres od grudnia 2010 do lutego 2011 r.
Eska poprawiła swój wynik i wciąż pozostaje liderem wśród sieci radiowych - wynika z najnowszej fali radiowej badania Radio Track realizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie KBR za okres od listopada 2010 do stycznia 2011.
Radio Zet umocniło swoją pozycję w Opolu - wynika z najnowszej fali radiowej badania Radio Track realizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie KBR za okres od października do grudnia 2010 r.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.