21.03.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Łap polską marchew! Tymbark promuje linię Vitamini w odświeżonym designie
Tymbark wystartował z nową odsłoną kampanii produktów z linii Vitamini pod hasłem „Łap polską marchew!”. Kampania podkreślającej ma podkreślać benefity jakie płyną z bogatych w beta-karoten soków producenta.
18.09.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Lubella promuje Chrupersy ryżowe w kampanii skierowanej do rodziców
Benefity produktowe w Chrupersach ryżowych od Lubelli marka podkreśla w najnowszej komunikacji skierowanej do rodziców.
28.08.23, 11:57
| reklama & PR » informacje
E. Wedel stawia na szeroka promocję wafli WW
Trwa pierwsza od wielu lat kampania wafli WW marki E.Wedel. Dodatkowo firma zaplanowała redesign opakowań WW.
28.04.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Wedel. Z przyjemnością! Marka E.Wedel promuje mleczne czekolady
Pod koniec kwietnia br., marka E.Wedel ruszyła z nową kampanią czekolad mlecznych. Działania te stanowią otwarcie nowej komunikacji marki, wyznaczają kierunek platformy kreatywnej i wprowadzają nowy claim – „Wedel. Z przyjemnością!”.
29.03.23, 21:30
| reklama & PR » informacje
Napoje roślinne debiutują w ofercie marki Tymbark
Tymbark debiutuje w kategorii produktów roślinnych. Bazą wszystkich pozycji sygnowanych logo lovebrandu jest polski owies.
22.03.23, 14:29
| reklama & PR » informacje
Czekolady E.Wedel w nowych opakowaniach
E.Wedel wprowadza na rynek czekolady, które przeszły design. Nowa identyfikacja ma wydobywać charakter marki, z jakim kojarzona jest od lat przez Polaków oraz akcentować to, co konsumenci cenią zdaniem firmy w Wedlu najbardziej – pełnię czekoladowego smaku.
03.10.22, 15:15
| reklama & PR » informacje
Lubella, Tak! Jak Lubisz. Dariusz Szpakakowski w kampanii Lubella
Lubella w szerokiej kampanii TV oraz digitalowej pokazuje chce pokazać, że każdy może jeść makaron tak jak lubi. Kampania obejmuje współpracę z influencerami i gwiazdami, które dzielą się swoimi przepisami na dania z makaronem klasycznym.
02.02.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Płatki Lubella tym razem z licencją Madagaskar
Pod koniec stycznia br., ruszyła kolejna akcja promocyjna marki Lubella, tym razem z licencją „Madagaskar” i „Pingwiny z Madagaskaru”.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.