Kampania nowej serii lodów Slick marki Koral, skierowana jest głównie do dzieci i młodzieży. Obejmuje emisję spotu wideo w stylu retrowave w digitalu, reklamy display na TikToku, Facebooku, IG oraz w Google oraz ogólnopolską kampanię DOOH. Kolejnym etapem będzie współpraca z influencerami i konkurs.
22 września 2022r. platforma TikTok wystartowała z programem Follow Me, aby wspomóc małych i średnich przedsiębiorców. Aplikacja angażuje do swojej akcji marki, które już prowadzą swoje działania promocyjne, za pomocą platformy. Ambasadorzy SMB podzielą się wskazówkami jak najlepiej wykorzystać potencjał TikToka, by osiągnąć cele biznesowe.
TikTok kontynuuje działania w zakresie zwiększania bezpieczeństwa swoich użytkowników powołując Europejską Radę Doradczą ds. Bezpieczeństwa. Zadaniem Rady złożonej z liderów opinii oraz ekspertów będzie opiniowanie i doradzanie w zakresie polityki i praktyk moderacji treści, pomoc w kształtowaniu regionalnych i globalnych wytycznych,
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.