OSM Piątnica ruszyła z intensywną kampanią reklamową napojów roślinnych. Rozpoczęła się ona 9 września br. i potrwa cztery tygodnie, obejmując największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe.
Canpol babies, polska marka produktów dla dzieci, zmienia identyfikację graficzną, a wraz z nią projekty swoich opakowań. Za nową tożsamość wizualną marki odpowiada zespół HiBrands we współpracy z dr Mateuszem Machalskim.
Marka Lisner rozpoczyna proces kompleksowej zmiany graficznej i architektury swojego portfolio. W sklepach pojawiły się już zaprojektowane według nowego systemu opakowania, reprezentujące nowąj architekturę. Koordynatorem zmian jest dział marketingu marki Lisner, zaś kreatywnej energii dodaje agencja HiBrands.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.