| reklama & PR » informacje
Kampania reklamowa sieci Kaufland pod hasłem: Każdy z nas oszczędza z Kaufland Card
Kampanię nowego programu lojalnościowego można zobaczyć w mediach już od niedzieli 26 lutego br. Hasło przewodnie kampanii to „Każdy z nas oszczędza z Kaufland Card”. W klipach nawiązujących do aktualnych trendów, jak np. znany z serialu „Wednesday” taniec głównej bohaterki, Kaufland podkreśla zalety programu lojalnościowego, który od 2 marca br. jest dostępny dla klientów sklepów.
| biznes i technologie » wydarzenia branżowe
Kaufland koncentruje się na handlu stacjonarnym i jednocześnie rozwija współpracę z Everli
Kaufland skupia się na sprzedaży stacjonarnej, jednocześnie udostępniając opcję zakupów online z dostawą do domu. Sieć rozwija współpracę z Everli - firmą dostarczającą zakupy do domu dla kupujących.
11.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tu wszystko mam! Kaufland będzie celebrować zbliżające się otwarcie 250. sklepu na polskim rynku
Kaufland niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Z tej okazji sieć przygotowała kampanię „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników. Sieć przygotowała również konkurs z nagrodami.
05.10.24, 18:00
| biznes i technologie » informacje
Zmiany personalne w zarządzie Kaufland Polska. Odchodzi Michał Łagunionek
Michał Łagunionek, Prezes Zarządu Kaufland Polska, opuszcza firmę z powodów osobistych. Funkcję prezesa pełnił od kwietnia 2024 r.
14.09.24, 12:28
| reklama & PR » informacje
Halowe Mistrzostwa w Kaufland. Kampania promująca pracę w logistyce
Siec Kaufland ruszyła z kampanią „Halowe Mistrzostwa”, która promuje akcję rekrutacyjną w centrach dystrybucyjnych. Bohaterami kampanii, którzy prezentują zalety pracy w logistyce, są sami pracownicy magazynów.
30.08.24, 20:40
| reklama & PR » informacje
Ta Ostatnia Sobota Wakacji w sieci Kaufland
Na ten weekend, marka Kaufland przygotowała Ostatnią Sobotę Wakacji w Kauflandzie (31 dierpniasierpnia br.) z akcją promocyjną.
06.08.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Smaki nostalgii w Kauflandzie z nowym spotem i konkursem od Altavia Kamikaze + K2
Akcja „Smaki nostalgii w Kauflandzie” rozszerza się na nowe touchpointy. Nowy spot został zrealizowany przez Altavia Kamikaze + K2 we współpracy z agencją Ancymony. W social mediach odbędzie się również konkurs.
27.07.24, 13:15
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Kaufland wprowadzi w sierpniu platformę marketplace w Polsce
Kaufland Marketplace rusza w Polsce 7 sierpnia br. pod domeną Kaufland.pl. Na klientów czeka ponad 2000 zarejestrowanych sprzedawców.
10.07.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
Smak nostalgii w Kauflandzie. Kampania sieci nawiązuje do lat 90.
Kaufland rozpoczyna nową kampanię 360 o nazwie „Smak nostalgii w Kauflandzie” w której inspiracją są lata 90.
28.05.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Kaufland na kolejne trzy lata wybiera The Media Insight
W ramach wygranego przetargu, agencja The Media Insight ponownie będzie odpowiadać za obsługę mediową Kaufland Polska. Współpraca trwa nieprzerwanie od czterech lat i została przedłużona o trzy kolejne lata.
13.01.24, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Miniaturowa wersja sklepu Kaufland w kolekcji klocków PLAYMOBIL
W świątecznej ofercie Kaufland pojawiła się unikatoa kolekcja klocków PLAYMOBIL odwzorowująca sklep Kaufland,. Oprócz zabawkowych produktów, wózków i koszyków, miniaturowy market może również posiadać piekarnię, stoisko z owocami i warzywami.
04.01.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Sieć Kaufland zadebiutowała na WhatsAppie
Kaufland uruchomił nowy kanał nadawczy w aplikacji WhatsApp. To kolejny pomysł sieci na aktywność w mediach społecznościowych. Komunikacja na platformie ma charakter rozrywkowy, a treści prezentowane w aplikacji to dedykowane memy, zdjęcia i krótkie filmy.
13.12.23, 20:57
| reklama & PR » informacje
Gdzie wielki wybór na święta mam? Świąteczna kampania 360 sieci Kaufland
Pod hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” trwa bożonarodzeniowa kampania promocyjna, w której Kaufland zachęca konsumentów do przedświątecznych zakupów w swoich sklepach. 
05.10.23, 22:33
| reklama & PR » informacje
Gratisobranie i oszczędzanie. Kapitan Złotówka bohaterem kampanii sieci Kaufland
Kapitan Złotówka to główny bohater jesiennej kampanii marketingowej sieci Kaufland. Częścią akcji pod hasłem „Gratisobranie i oszczędzanie w Kauflandzie”, która ruszyła 5 październik br.
26.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland podpowiada jak nie marnować żywności w najnowszej akcji
Kraje członkowskie Unii Europejskiej marnują średnio 153 mln ton żywności rocznie. Zjawisko jest powszechne również w Polsce. Aby skutecznie ograniczać jego skalę, konieczne są konsekwentne działania edukacyjne. Sieć Kaufland prezentuje niezmienne zaangażowanie w tym obszarze, realizując kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Marnowanie? Nie mam w planie!”.
24.09.23, 10:28
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria Ziarna Jacobs w Kaufland. Ekspresy do kawy do wygrania w loterii Jacobs
W sieci Kaufland rozpoczęła się loteria promocyjna pod hasłem „Odkryj smak ziaren Jacobs. Codziennie graj o ekspres Philips.”. Nagrodami są ekspresy Philips LatteGo oraz zestawy kaw ziarnistych Jacobs.
21.07.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Bezpieczna jazda pod okiem profesjonalistów. Kaufland drugi rok z rzędu sponsorem Speed Games
Speed Games to wydarzenie zorganizowane z inicjatywy kierowcy rajdowego, Kuby Przygońskiego. Popularni twórcy internetowi pod okiem profesjonalistów będą szlifować umiejętności bezpiecznej jazdy. Promować ją będzie także sieć sklepów spożywczych Kaufland, która po raz drugi rok z rzędu została jednym ze sponsorów Speed Games.
08.07.23, 22:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland promuje marki własne
Z przeprowadzonych przez GFK Polonia badań wynika, że niemal 13,5 miliona rodzimych gospodarstw domowych sięga po produkty wytworzone przez marki własne retailerów. Kaufland w związku z rosnącym zainteresowaniem artykułami marek własnych prowadzi kampanię przybliżającą portfolio tego rodzaju produktów.
26.06.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland promuje regionalne produkty i lokalnych dostawców
„To, co dobre, jest blisko” - to hasło najnowszej kampanii sieci Kaufland, które przekonuje klientów do oferty artykułów spożywczych pochodzących od lokalnych producentów i dostawców.
24.03.23, 13:38
| reklama & PR » informacje
Każdy z nas oszczędza. Kaufland promuje program lojalnościowy
Agencja Kalicińscy stworzyła koncept kreatywny kampanii wprowadzającej na polski rynek program lojalnościowy Kaufland Card. Motywem przewodnim komunikacji jest piosenka “Każdy z nas oszczędza”, czyli autorski aranż utworu “Everybody Dance Now” oraz roztańczony spot prezentujący radość płynącą z oszczędzania z Kaufland Card.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.