18.07.23, 10:38
| internet » informacje | kultura » książki
Czytam i Słucham Legalnie. Inicjatywa ochrony przed piractwem książek w Polsce
Według danych Polskiej Izby Książki i serwisu Lubimyczytać.pl, aż 25 proc. osób czytających e-booki i audiobooki przyznaje się do pobierania ich z nielegalnych źródeł. Stowarzyszenie Czytam i Słucham Legalnie, mające na celu ochronę przed piractwem książek, e-booków i audiobooków, rozpoczęło kampanię edukacyjną.
13.07.23, 07:30
| prasa » informacje | kultura » książki
Walka z nielegalnymi źródłami. Stowarzyszenie Czytam i Słucham Legalnie rozpoczyna inicjatywę
Stowarzyszenie Czytam i Słucham Legalnie, do którego należą Agora oraz jej księgarnia internetowa Publio, rozpoczęło kampanię pod nazwą „Jest temat, o którym się nie mówi…” informującą o szkodliwości piractwa oraz promującą legalne źródła pozyskiwania e-booków i audiobooków. Akcję wspierają pisarze i artyści, m.in. Mariusz Szczygieł, Elżbieta Cherezińska, Vincent Severski, Krzysztof Gosztyła, Paulina Jurga, Magdalena Witkiewicz i Tomek Michniewicz. 
19.07.22, 18:18
| reklama & PR » informacje
Kampania makaronów marki Lubella z silnym wsparciem influencerów
W nowej kampanii Lubella chce pokazać, że każdy może jeść makaron tak, jak lubi Swoje przepisy i sposoby na dania z makaronem klasycznym zaprezentują influencerzy oraz Joanna Krupa.
24.05.22, 19:14
| reklama & PR » informacje
Łomża promuje nowości Łomża Radler. W kampanii ponownie Adam Woronowicz
Marka ŁOMŻA rozpoczęła działania komunikacje dla nowości ŁOMŻA RADLER 0.0% z 20 proc. zawartością soku.
Intensywna kampania reklamowa radlerów ruszyła 23 maja br. i obejmie swoim zasięgiem ogólnopolskie kanały TV, stacje tematyczne, wiodące platformy VOD, Internet, materiały POS oraz działania PR.
06.12.21, 18:59
| reklama & PR » informacje
Zima w swoim tempie. Nowy spot reklamowy marki Łomża
ŁOMŻA wystartowała z zimowo - świąteczną wersją filmów reklamowych w ramach platformy komunikacyjnej pod hasłem „Łomża. W swoim tempie”. Kampania rozpoczęła się w ogólnopolskich mediach z początkiem grudnia i potrwa do końca stycznia.
09.09.21, 10:00
| reklama & PR » informacje
WALDI w ALDI. Sieć sklepów spożywczych z nowym Brand Hero
ALDI powołuje do życia postać WALDIEGO - doradcę, bohatera marki, będącego ucieleśnieniem jej wizerunku. Trójwymiarowa postać Brand Hero będzie wspomagała zespół moderacji na profilu ALDI na Facebooku.
06.08.21, 08:10
| reklama & PR » informacje
W swoim tempie. Adam Woronowicz promuje w nowym spocie Łomżę 0,0%
Kolejna reklama Łomży 0,0 % to czwarta odsłona platformy komunikacyjnej „W swoim tempie”, która wystartowała 8 maja br. i potrwa do końca wakacji. Aktor Adam Woronowicz zachęca do spróbowania bezalkoholowego wariantu Łomży.
14.07.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Milion piw do wygrania w loterii marki Łomża
ŁOMŻA rozpoczęła emisję kolejnego spotu reklamowego loterii kapslowej. Filmy reklamowe pojawią się 6 tys. razy w ogólnopolskich stacjach TV oraz w Internecie.
12.06.21, 18:33
| reklama & PR » informacje
W swoim tempie. Adam Woronowicz w nowym spocie Łomży Pils
Marka ŁOMŻA zaprezentowała nowy spot reklamowym dedykowany wariantowi ŁOMŻA PILS. Film emitowany jest od 7 czerwca br. w TV i Internecie. W ramach kampanii zaplanowane zostały również niestandardowe działania contentowe prowadzone na kanałach digital marki.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.