13.12.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Jest okazja? Jest Party! Kampania Oranżady Hellena Party
Pod koniec listopada br., Oranżada Hellena Party zainaugurowała kampanię „Jest okazja? Jest Party!”, promującą celebrowanie drobnych, codziennych chwil. W ramach akcji zaplanowano współpracę z influencerami, działania w mediach cyfrowych oraz konkurs skierowany do fanów marki.
23.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Każdy ma swoje Grzeszki… Grześki. A jakie są Twoje? Grześki wracają z nowym spotem
Marka Grześki (Colian) rozpoczęła kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”.
10.10.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły. Jesienna kampania marki Śliwka Nałęczowska
Rozpoczęła się jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska(Colian). W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach TV. Działania zostaną dodatkowo wsparte aktywnościami w digitalu i mediach społecznościowych.
17.09.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Wszystkie Jeże nasze są! Marka Jeżyki rusza z kampanią edukacyjną. Jacek Cygan napisał nowe słowa do hitu Majki Jeżowskiej
13 września br. rozpoczęła się jesienna kampania edukacyjna „Wszystkie Jeże nasze są!”, przygotowana przez markę Jeżyki (Colian). W ramach akcji powstała specjalna, „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan.
16.05.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Nowe opakowanie, to samo chrupanie!” Kampania marki Familijne
Ruszyła kampania wafli Familijne (Colian) w nowych opakowaniach. Spoty reklamowe będa emitowane w najpopularniejszych kanałach TV, na YouTubie oraz na platformach VOD do końca czerwca br.
06.04.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Wiosenne Grzeszki. Kampania marki Grześki
Ruszyła wiosenna aktywacja prosprzedażowa promującą ofertę wafli Grześki Mega i Gofree, zorganizowana przez markę Grześki. Działania wsparte są szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną prowadzoną w telewizji, Internecie, we współpracy z wybranymi influencerami oraz w punktach sprzedaży.
22.03.24, 10:49
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Oranżada Hellena sponsorem formatu Love Island. Wyspa miłości
Oranżada Hellena (Colian) została oficjalnym sponsorem IX edycji reality show randkowego – „Love Island. Wyspa Miłości”. Oprócz brandingu w postaci scenografii i specjalnych zadań dla uczestników, przygotowano także konkurs z nagrodami dla użytkowników aplikacji mobilnej Love Island.
02.02.24, 09:26
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Marka Jeżyki rusza z konkursem konsumenckim
Ruszył konkurs konsumencki #MojaCOOLGirl, zorganizowany przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian, w którym łączna wartość nagród przekracza 50 tys. zł.
01.02.24, 13:30
| reklama & PR » informacje
Grzeszki na wagę złota. Marka Grześki z loterią konsumencką
Wystartowała loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”, organizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Łączna pula nagród, na którą składa się gotówka oraz sztabki złota, wyniesie ponad 200 tys. zł.
16.11.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Mikołaj Grześki pojawi się na planszach sponsorskich w głównych stacjach TV
Do 24 grudnia br. przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, zaplanowano kampanię sponsorską wspierającą komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki.
13.11.23, 12:12
| reklama & PR » informacje
Polskie słodycze na polskie święta. Z kopyta ruszyła kampania firmy Colian
Ruszyła świąteczna kampania reklamowa Colian, która realizowana jest pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta,. W tym roku do sezonowej oferty firmy dołączył nowy produkt – Mikołaj Grześki, wypełniony chrupiącym nadzieniem oraz oblany mleczną czekoladą.
18.10.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły. Rusza kampania w TV i sieci
Trwa kampania wizerunkowa marki Śliwka Nałęczowska. Działania są realizowane pod hasłem „Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły” i mają na celu komunikację wyróżniających się walorów produktu. Komunikację zaplanowano na okres październik–listopad br., w telewizji i internecie.
04.08.23, 13:07
| reklama & PR » informacje
Zostań EKObohaterem. Kampania BIC na powrót do szkoły
BIC promuje produkty szkolno-biurowe z surowców wtórnych z linii BIC ECOlutions. Kampanię prowadzą dziecięcy influencerzy z YouTube.
26.07.22, 09:05
| reklama & PR » informacje
Wszystko czego potrzebuje Twój Mały Artysta. BIC Kids rusza z kampanią
Ruszyła ogólnopolska kampania marki BIC Kids pod hasłem „Wszystko czego potrzebuje Twój Mały Artysta”. Komunikacja ruszyła 25 lipca br. i potrwa do 10 września. Działania reklamowe obejmą kanały digitalowe oraz współpracę z influencerami.
21.04.22, 10:06
| reklama & PR » informacje
Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce. Kampania marki Profi
Pod hasłem „Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce” ruszyła kampania marki w ramach platformy komunikacyjnej wprowadzonej w 2021 r. Działania zaplanowano do połowy czerwca br. i będą realizowane w kanałach digitalowych.
09.12.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Mikołaj wyrusza w podróż w świątecznej kampanii marki Oranżada Hellena
W świątecznym okresie Oranżada Hellena stawia na aktywności reklamowe swoich produktów. Kuba Wojewódzki ponownie pojawi się w świątecznym spocie. 
22.11.21, 10:27
| reklama & PR » informacje
Piosenka Skaldów Z kopyta kulig rwie w kampanii firmy Colian
Pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta” rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki. 
22.07.21, 10:00
| reklama & PR » informacje
Dla Twojego Małego Artysty! Ruszyła kampania BIC Kids
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły.
30.06.21, 08:00
Grześki w grzesznej kampanii outdoorowej
Latem marka Grześki stawia na kampanię outdoorową, realizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”. W czerwcu br. w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe „grzeszne” murale. 
09.06.21, 15:10
| reklama & PR » informacje
Mus je schrupać… zanim znikną! Lokalne akcenty w kampanii marki Familijne na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej części nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!”. Tym razem akcja zagościła na citylightach i billboardach w największych polskich miast.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

Polecamy