02.01.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Direct marketing skłania Polaków do zakupów
Poznaliśmy wyniki cyklicznego badania „Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”. Zeszłoroczna edycja potwierdziła, że Polacy lubią i cenią papierowe reklamy, a Direct Mail, czyli materiały reklamowe dostarczane bezpośrednio do skrzynki, które przykuwają uwagę i skłaniają do działania.
23.11.21, 09:22
| reklama & PR » informacje
Direct mail wciąż bardzo skuteczną formą marketingu
Direct mail, czyli dostarczane bezpośrednio do skrzynki odbiorcy papierowe ulotki, katalogi, gazetki i przesyłki, to wciąż jedna z najskuteczniejszych form marketingu - kontakt z tego rodzaju medium to konwersja na sprzedaż na poziomie 69 proc. - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB w lipcu br.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.