27 listopada br. na antenach Telewizji Polskiej ruszyła kampania informacyjna prezentująca szczegóły zbliżającej się zmiany standardu nadawania w MUX-3 – z DVB-T na DVB-T2/HEVC.
W połowie grudnia br. zmieni się standard nadawania programów dostępnych na trzecim multipleksie Naziemnej Telewizji Cyfrowej. Zmiana technologii nadawania umożliwi widzom odbieranie kanałów TVP w lepszej jakości. Przełączenie odbędzie się w dwóch etapach i będzie poprzedzone ogólnopolską kampanią informacyjną.
W niedzielę, 16 października br. o godz. 17:30 TVP1 wyemituje galowy koncert „Blask prawdy” z okazji XXII Dnia Papieskiego zorganizowany przez Fundację Dzieło Nowego Tysiąclecia.
Na profilu Nowoczesnej na platformie YouTube, w czwartek, 19 maja br. pojawiła się parodia "Wiadomości TVP". Głosem nowego dziennika jest jak w latach 80. Jacek Fedorowicz.
Dziennikarze Radia RMF FM kolejny raz zaprosili znanych sportowców, muzyków i aktorów do przygotowania bajkowego prezentu dla najmłodszych - audiobooku "Królewna Śnieżka".
W poniedziałek, 5 marca br. na stronie internetowej wiadomosci.tvp.pl będzie można oglądać pracę redakcji „Wiadomości” TVP1 od kulis. To wydarzenie pozostaje w ścisłym związku ze startem wiosennej ramówki Telewizji Polskiej.
Magazyn Tele Tydzień już po raz 15 ogłosił wyniki plebiscytu Telekamery Tele Tygodnia. Wśród laureatów tegorocznej edycji znaleźli się m.in.: aktor Piotr Adamczyk, juror Robert Kozyra i osobowość telewizyjna Magda Gessler.
Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w 2011 roku najwięcej dla swoich stacji?
POPloty (2.12.2011 r.). Jak zawsze wsadzamy kij w mrowisko. Tym razem piszemy m.in. o: próbach zwolnienia Krzysztofa Ziemca, o Radiu z Wizją oraz o powrotach do Warszawy...
Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Dom mediowy PanMedia Western przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ dziennikarzy i publicystów.
Spotkania z gwiazdami telewizyjnymi i gośćmi specjalnymi, wycieczka po wystawach zbiorów muzealnych czy współczesnych zasobów technologicznych, uczestnictwo w tworzeniu programu w studiu "Wiadomości" i "Pytania na śniadanie", a także konkurs abonamentowy z nagrodami – to tylko niektóre niespodzianki przygotowane przez TVP na "Noc Muzeów".
Od 14 lutego br. „Wiadomości” główny program informacyjny TVP1 mają zyskać nową czołówkę, oprawę graficzną, scenografię, lepszej jakości dźwięk i oświetlenie.
Średnio 1,16 mln widzów obejrzało pierwsze wydania programu „Polskie sprawy”, który zadebiutował na antenie Telewizyjnej Jedynki. Raport oglądalności obejmujący okres 14-17 czerwca br. przygotował Nielsen Audience Measurement na zlecenie MediaFM.net.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.