Juice-Social jest niezależną komórką wydzieloną ze struktur wrocławskiego studia Juice. Specjalizuje się w kompleksowych usługach z zakresu social media marketingu.
Firma zanox powiększa swój zespół. Tylko w ostatnim kwartale, polski oddział firmy zasiliło aż dziesięciu nowych pracowników, z czego czterech tylko w sierpniu 2011 roku.
Na reklamę banki wydały w pierwszym półroczu br. 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet powyżej 30 proc. swoich budżetów reklamowych – wynika z drugiej edycji raportu Komitetu Badań Radiowych „AdBranch”.
Od czerwca 2011 agencja Brainshake poszerza dział Client Service. Stanowisko Senior Event Managera agencji objęła Izabella Czajkowska, natomiast Account Managera - Weronika Jankowska.
Agencja Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z Lukas Bankiem. LHC wspiera działania komunikacyjne związane z wprowadzeniem nowej oferty bankowości korporacyjnej.
Agencja reklamowa JiS zmienia nazwę na BARDZO. W dalszym ciągu będzie zarządzana przez Huberta Stadnickiego, jej dotychczasowego prezesa zarządu i dyrektora kreatywnego.
Bank przygotował nową szatę graficzną, sposób prezentacji oferty produktowej oraz dostępność treści informacyjnych, doszły nowe funkcjonalności takie jak wyszukiwarka czy przydatny schowek treści
Lukas Bank prowadzi kampanię reklamową, która towarzyszy promocji pakietu produktów - kredytu samochodowego, konta osobistego lub firmowego oraz karty kredytowej Furora.
Wielu wciąż postrzega e-learning jako narzędzie do indywidualnego przyswajania teoretycznej wiedzy. Warto jednak zauważyć, że rozwiązanie to zaistniało również jako potężny bank informacji, który prezentuje nową jakość dialogu - pisze w swoim artykule Dagmara Szkudlarek.
15 marca br. Lukas Bank ruszył z ogólnopolską kampanią telewizyjną wspierającą kartę kredytową Furora. Agencja TBWA\ odpowiada za nową odsłonę kreatywną kampanii.
18 lutego br. Lukas Bank rozpoczął nową kampanię kredytu gotówkowego, wspartą nową platformę komunikacyjną. Agencja TBWA\ jest odpowiedzialna za kreację i realizację projektu.
LUKAS Bank SA rozstrzygnął przetarg na agencję kreatywną zapewniającą całościową obsługę banku w zakresie ATL i zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją TBWA\.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.