Najnowsza kampania agencji Leo Burnett dla marki Samsung ma promować modele lodówek, które wprowadzają zmiany w wyglądzie wnętrz, organizacji i dostępności chłodzonej żywności, technologicznych udogodnieniach oraz oszczędzaniu energii. Kampania będzie realizowana w telewizji, na platformach VOD oraz w digitalu.
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki przypominająca, że Kasztelan jest naturalnym towarzyszem grilla. Jednym z jej elementów jest seria nowych spotów TV, których emisja ruszyła 24 kwietnia br. Kampanii towarzyszą również działania w kanałach digital oraz w punktach sprzedaży.
Platforma rankomat.pl przygotowała kampanię, ukazującą jak wiele zagrożeń czyha na kierowców każdego dnia. Marka wskazuje w ten sposób, że sytuacje, których nikt z odbiorców nie bierze często pod uwagę, mogą się przydarzyć i przysporzyć nam problemów.
Studio postprodukcji filmowej Delapost dołączyło do DYNAMO GROUP zmieniając nazwę na Dynamo Post. Zmiana związana jest z uporządkowaniem struktury organizacyjnej DYNAMO GROUP.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.