| reklama & PR » informacje
Lubella promuje zmianę receptury w kampanii PR
Ruszyła kampania PR promująca odświeżoną ofertę produktową Lubelli Jajecznej.
24.05.24, 17:35
| reklama & PR » informacje
Gotuj w domu jak w restauracji. Lubella promuje makarony
Lubella ruszyła z komunikacją digitalową makaronów klasycznych pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. W swojej najnowszej kampanii marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest otwarcie paczki makaronu Lubella. 
16.02.24, 13:52
| reklama & PR » informacje
Rusza nowa edycji projektu Akademia Lubella. Dzieci stworzą ramówkę kanału TV Nawijamy makaron
Rozpoczęła się IX edycja programu edukacyjnego realizowanego przez Grupę Maspex i markę Lubella. Klasy VI-VIII szkoły podstawowej mogą dołączyć do bezpłatnego programu Akademia Lubella, który edukuje w zakresie znaczenia zróżnicowanej diety i niemarnowania żywności.
06.02.24, 18:56
| reklama & PR » informacje
Lubella przypomina o Owsiance
Najnowsza kampania reklamowa marki Lubella, ma przypominać, że Owsianka, to połączenie wygody, pysznego smaku i pożywnych płatków owsianych.
18.12.23, 13:03
| reklama & PR » informacje
Gotuj z Lubellą na święta! Marka promuje makarony w świątecznej kampanii
Ruszyła świąteczna kampania Lubelli. W jej ramach wykorzystano, m.in. specjalny program „Restauracja z Gwiazdami” (TVN), prowadzony przez Magdę Gessler.
21.11.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Zespół Jarzębina śpiewa piosenkę inspirowaną hitem Piaska w spocie Lubelli 5-jajecznej
Rozpoczęła się kampania Lubelli 5-jajecznej. W spocie pojawia się zespół Jarzębina w piosence inspirowanej hitem Andrzeja Piasecznego oraz jaja z wolnego wybiegu, będące wizytówka marki.
16.10.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Lubella promuje makarony Express 2 minuty
Lubella rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii expressowych makaronów gotowych w 2 minuty.
08.10.23, 11:02
| reklama & PR » informacje
Ruszył nowy kanał na TikToku od marek FOOD Grupy Maspex
Marki Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin i Włocławek uruchomiły nowy kanał kulinarny na platformie TikTok. Na kanale Uwielbiam.pl można znaleźć nie tylko przepisy, ale także mnóstwo humoru i zabawy w towarzystwie influencerów Damiana Tkaczuka oraz Foxx.gotuje.
18.09.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Lubella promuje Chrupersy ryżowe w kampanii skierowanej do rodziców
Benefity produktowe w Chrupersach ryżowych od Lubelli marka podkreśla w najnowszej komunikacji skierowanej do rodziców.
13.09.23, 14:32
| reklama & PR » informacje
Drugi etap kampanii Lubella promującej nową linię płatków śniadaniowych Lubella Chrupersy
Lubella ruszyła z drugim etapem kampanii promującej nową linię płatków śniadaniowych Lubella Chrupersy oraz grę Chrupersy Arena na platformie Roblox.
22.05.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania makaronu Lubella Express 2 minuty
W nowej kampanii Lubella pokazuje, jak można mądrzej gospodarować domowym budżetem. Marka zwraca uwagę na kilka prostych sposobów związanych z gotowaniem posiłków, które pomogą w lepszym zarządzaniu wydatkami.
23.03.23, 11:36
| reklama & PR » informacje
Lubella podkreśla, że w makaronach wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella. Produkty będą widoczne zarówno w TV, jak i na VOD, YouTube oraz nośnikach OOH.
03.10.22, 15:15
| reklama & PR » informacje
Lubella, Tak! Jak Lubisz. Dariusz Szpakakowski w kampanii Lubella
Lubella w szerokiej kampanii TV oraz digitalowej pokazuje chce pokazać, że każdy może jeść makaron tak jak lubi. Kampania obejmuje współpracę z influencerami i gwiazdami, które dzielą się swoimi przepisami na dania z makaronem klasycznym.
04.08.22, 13:03
| reklama & PR » informacje
Psi Patrol na płatkach marki Lubella
Postacie z dziecięcych bajek ponownie pojawiły się na opakowaniach płatków Lubella. Tym razem są to bohaterowie animacji “Psi Patrol”.
19.07.22, 18:18
| reklama & PR » informacje
Kampania makaronów marki Lubella z silnym wsparciem influencerów
W nowej kampanii Lubella chce pokazać, że każdy może jeść makaron tak, jak lubi Swoje przepisy i sposoby na dania z makaronem klasycznym zaprezentują influencerzy oraz Joanna Krupa.
20.06.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Lubella promuje owsiankę w torebce
Rozpoczęły się działania reklamowanego Owsianki firmy Lubella, które pojawią się w mediach, digitalu, a także mediach społecznościowych.
04.05.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Danie na ciepło bohaterem kampanii marki Lubella
Lubella w najnowszej kampanii promuje Danie na ciepło i przekonuje, że pewny sposób na szybki i udany obiad lub kolację.
16.03.22, 09:24
| reklama & PR » informacje
Lubella jajeczna z jajami z wolnego wybiegu. Wiosenna kampania Lubelli
W ramach wiosennej kampanii pod hasłem „Lubella jajeczna - z jajami z wolnego wybiegu”, Lubella przypomina, że do produkcji makaronów 4- i 5-jajecznych wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu.
15.10.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Lubella – TAK, jak lubisz! Marka kontynuuje działania promocyjne wokół makaronów
Marka Lubella kontynuuje kampanię, w której podkreśla, że makarony można jeść dokładnie tak, jak lubi dana osoba. Szeroka komunikacja obejmuje TV, a także social media, bankomaty, działania digitalowe, współpracę z Influencerami oraz materiały POS w przestrzeniach sklepowych.
26.08.21, 12:30
| reklama & PR » informacje
Poszukiwacze zaginionych płatków. Lubella rusza z kreatywnym konkursem
Lubella wraz z dwójką influencerów gamingowych przygotowała wyzwanie dla wielbicieli płatków i fanów Vito i Belli. Za odkrycie zaginionych haseł można zdobyć Mystery Boxy z gamingowymi gadżetami, a w finale czeka pięć zestawów Super Box z konsolą i akcesoriami.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.