Marki Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin i Włocławek wystartowały z nowym kanałem kulinarnym na platformie TikTok. Na kanale Uwielbiam.pl można znaleźć nie tylko sprawdzone przepisy, ale także mnóstwo humoru i dobrej zabawy w towarzystwie znanych influencerów Damiana Tkaczuka oraz Foxx.gotuje.
W nowej kampanii Lubella pokazuje, jak można mądrzej gospodarować domowym budżetem. Marka zwraca uwagę na kilka prostych sposobów związanych z gotowaniem posiłków, które pomogą w lepszym zarządzaniu wydatkami.
Lubella w szerokiej kampanii TV oraz digitalowej pokazuje chce pokazać, że każdy może jeść makaron tak jak lubi. Kampania obejmuje współpracę z influencerami i gwiazdami, które dzielą się swoimi przepisami na dania z makaronem klasycznym.
W nowej kampanii Lubella chce pokazać, że każdy może jeść makaron tak, jak lubi Swoje przepisy i sposoby na dania z makaronem klasycznym zaprezentują influencerzy oraz Joanna Krupa.
W ramach wiosennej kampanii pod hasłem „Lubella jajeczna - z jajami z wolnego wybiegu”, Lubella przypomina, że do produkcji makaronów 4- i 5-jajecznych wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu.
Marka Lubella kontynuuje kampanię, w której podkreśla, że makarony można jeść dokładnie tak, jak lubi dana osoba. Szeroka komunikacja obejmuje TV, a także social media, bankomaty, działania digitalowe, współpracę z Influencerami oraz materiały POS w przestrzeniach sklepowych.
Lubella wraz z dwójką influencerów gamingowych przygotowała wyzwanie dla wielbicieli płatków i fanów Vito i Belli. Za odkrycie zaginionych haseł można zdobyć Mystery Boxy z gamingowymi gadżetami, a w finale czeka pięć zestawów Super Box z konsolą i akcesoriami.
Lubella po raz kolejny przygotowała promocję z wykorzystaniem licencji filmowej. Tym razem w ramach akcji na sklepowe półki trafią opakowania płatków z Minionkami.
Lubella kontynuuje kampanię swoich makaronów jajecznych dotyczącą jaj z wolnego wybiegu. W ramach kolejnej jej odsłony powstała piosenka z teledyskiem „Koko Jumbo”.
Marka Lubella, działająca w sektorze produkcji makaronów i wyrobów zbożowych, od marca br. rozpoczęła współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Lubella wprowadziła zmianę w składzie swoich makaronów 4- i 5-Jajecznych. Jajka wykorzystywane w procesie ich produkcji pochodzą od kur z wolnego wybiegu. Marka informuje o tym w szerokiej kampanii.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.