20.05.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Marka Wellaton rozpoczyna międzynarodową kampanię z udziałem Agnieszki Sienkiewicz
Kampania pod hasłem „Czas na piękne włosy”, oprócz Polski, obejmie 12 rynków w Europie. Relaunch serii Wellaton będzie wspierany działaniami w digitalu, prasie i sklepach. Działania realizują agencje LiquidThread i Zenith, a badaniami konsumenckimi wspierającymi projekt zajęła się agencja doradczo-wdrożeniowa YOTTA (Publicis Groupe).
19.05.23, 13:40
| reklama & PR » ludzie
Miłosz Cielniak przechodzi z OMD do Zenith
Cielniak obejmie stanowisko Communications & Business Dyrektora w agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe), dołączając tym samym do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi w agencji.
17.05.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Lody inaczej to OH! Kampania lodów OH! od E.Wedel
Rusza kampania lodów OH! marki E.Wedel, która ma zachęcać, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm.
26.04.23, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Sport Lager. Tyskie i Kanał Sportowy stworzyły nowe piwo
Sport Lager to limitowane piwo uwarzone wspólnie przez markę Tyskie i Kanał Sportowy. Jest to pierwsza kolaboracja w kategorii piwnej, która ma promować ideę „Jesteśmy na TY”.
26.04.23, 12:36
| reklama & PR » informacje
Ratujemy życie z Twoją pomocą. Kampania Lekarzy bez Granic
Rozpoczęła się kampania promująca działania Lekarzy bez Granic, międzynarodowej, niezależnej medycznej organizacji humanitarnej, która co roku niesie pomoc ludziom w ponad 70 krajach.
11.04.23, 10:43
Żubr przegania żywiec. Kampania marki Żubr
Żubr Kompanii Piwowarskiej w kampanii otwierającej piwny sezon, podkreśla jego opiekuńczy charakter, zgodny z naturą Króla Puszczy. Tym samym, odwołuje się do swojego podstawowego archetypu korzystając z humoru i dystansu do siebie oraz otoczenia.
28.03.23, 18:07
| reklama & PR » informacje
Jesteśmy na TY. Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w miniserialu marki Tyskie
Marka Tyskie rozpoczęła publikację miniserialu z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego w reżyserii TadeuszaŚliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.
09.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Brand hero marki OBI powraca w nowej akcji promocyjnej - Bobrowe Bonusy
Trwa nowa kampania marketingowa marki OBI, w której pojawia się dawny brand hero – Bóbr. Sieć marketów DIY w ten sposób promuje nową akcję – Bobrowe Bonusy. Aktywacja konsumencka oparta jest o mechanizm zbierania naklejek, w zamian za które konsumenci mogą odebrać rabaty na kolejne zakupy.
24.02.23, 19:20
| reklama & PR » informacje
Rusza odświeżona platforma marki Tyskie, Fronczewski z Dorocińskim są na TY
Tyskie odświeża identyfikację wizualną platformy nowym przekazem - „Jesteśmy na TY”. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński. 
02.02.23, 09:39
| radio » informacje
Odsetki od Zetki. Nowa akcja Radio ZET. Agnieszka Kołodziejska twarzą kampanii
1 lutego br. ruszyła nowa zabawa antenowa Radia Zet pod hasłem "Odsetki od Zetki", w której słuchacze będą mogli wygrać spłatę swoich rat kredytowych. Akcję wspiera kampania promocyjna w telewizji, kinach, przestrzeni miejskiej i w internecie.
25.01.23, 18:01
| reklama & PR » informacje
Czesław Mozil twarzą kampanii i konkursu marki Kozel
25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku” marki Kozel, do której zaproszono Czesława Mozila.
17.01.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Dwa Szybkie Żubry. 12 mln piw do wygrania w VIII edycji loterii
18 stycznia br. ruszy flagowa aktywacja marki Żubr Kompanii Piwowarskiej – „Dwa Szybkie Żubry”. Promocja pod hasłem „Dwa Szybkie Żubry wymiatają” potrwa do 31 lipca br.
03.11.22, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tyski pociąg znów wyjedzie w trasę
Marka Tyskie należąca do Kompanii Piwowarskiej, rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem promujące ideę „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia br. wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców konkursu.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.