23.09.24, 13:00
| reklama & PR » informacje
Leo Burnett ponownie połączył Alfę Romeo i Roberta Makłowicza. Dziennikarz został ambasadorem Alfy Romeo Junior
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza. Współpraca ta jest częścią strategicznego planu promocyjnego, mającego na celu podkreślenie lokalności produkcji oraz unikatowych cech nowego modelu.
28.08.24, 09:00
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Rafał Blank awansuje na stanowisko Junior Account Managera w Publicis Consultans
Publicis Consultans wyznaczyło Rafała Blanka na stanowisko Junior Account Managera. W tej roli będzie m.in. wspierał rozwój narzędzi AI. 
14.08.24, 10:59
| reklama & PR » ludzie
Emilia Maj awansowała w Publicis Consultans
Emilia Maj awansowała w strukturach agencji Publicis Consultans na stanowisko Account Directorki. Do jej obowiązków będzie należało, m.in. rozwijanie praktyki Consumer.
14.08.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Joanna Makolądra i Iryna Ilkiv awansują w agencji YOTTA
Joanna Makolądra objęła stanowisko Dyrektorki Data Analytics, z kolei Iryna Ilkiv została Dyrektorką TAAG w agencji doradczo-wdrożeniowej YOTTA (Publicis Groupe).
04.08.24, 08:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » film
Czas na Film z Pepsi. Marka współpracuje z Filmwebem
W ramach letniej kampanii Pepsi, stworzonej we współpracy z Filmwebem oraz zrealizowanej przez agencję Zenith, powstała specjalna lista kin plenerowych. Seanse są zaplanowane na sierpień br. 
03.07.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
Daj się zakręcić. Vito Bambino w kampanii marki Oreo
Pod hasłem „Daj się zakręcić” ruszyła kampania ciastek Oreo realizowana przez brandy Publicis Groupe Poland. Ambasadorem marki został Vito Bambino.
27.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Publicis Groupe Polska z certyfikatem Google – Digital TV
Publicis Groupe Polska jako pierwsza firma z Europy Środkowo-Wschodniej uzyskała nowy certyfikat Google – Digital TV.
02.06.24, 09:00
| reklama & PR » informacje
Saatchi & Saatchi z kampanią programu PAYBACK w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi wprowadza nową kampanię promującą program lojalnościowy PAYBACK w sieci sklepów Carrefour. W projekcie pojawia się nowa, animowana postać "Punkciaka Marka". Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
23.03.24, 17:48
| reklama & PR » informacje
Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz. Kampania Banku Pekao S.A.
Wystartowała wielokanałowa kampania Banku Pekao S.A. „Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz” promująca pożyczkę gotówkową online.
22.02.24, 20:15
| reklama & PR » ludzie
Marek Lenz będzie odpowiadał za strategię rozwoju technologicznego Publicis Groupe
Marek Lenz objął nowo utworzone stanowisko Chief Technology Officera w Publicis Groupe. W tej roli będzie odpowiadał za rozwój wewnętrznych systemów i narzędzi służących automatyzacji i optymalizacji pracy, a także tworzenie oraz udoskonalanie usług i produktów technologicznych oferowanych klientom Grupy.
11.09.23, 06:00
| reklama & PR » informacje
Raport Publicis Groupe: rynek reklamy rośnie o 6,7 proc. po drugim kwartale 2023 r.
Wartość rynku reklamowego wyniosła w I półroczu 2023 r. przeszło 5,6 mld zł i była większa od wartości z ubiegłego roku o 6,7 proc. - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska. Inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, w outdoorze i kinie, zmalały zaś w prasie.
07.09.23, 17:45
| reklama & PR » informacje
Wielkie Smakowanie. Milka promuje portfolio czekolad
Na początku września br., Milka ruszyła z kampanią prowadzoną pod hasłem "Wielkie Smakowanie". Inicjatywa wynika z refleksji nad nawykami zakupowymi konsumentów, którym marka chce przedstawić szerokie portfolio swoich produktów i zachęcić do ich testowania.
20.05.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Marka Wellaton rozpoczyna międzynarodową kampanię z udziałem Agnieszki Sienkiewicz
Kampania pod hasłem „Czas na piękne włosy”, oprócz Polski, obejmie 12 rynków w Europie. Relaunch serii Wellaton będzie wspierany działaniami w digitalu, prasie i sklepach. Działania realizują agencje LiquidThread i Zenith, a badaniami konsumenckimi wspierającymi projekt zajęła się agencja doradczo-wdrożeniowa YOTTA (Publicis Groupe).
11.05.23, 15:15
| reklama & PR » informacje
Ten kawałek jest dla Ciebie. PoCZEKOalnia i mural oczyszczający powietrze w kampanii marki Milka
Marka Milkapostanowiła odpowiedzieć na niedogodności, z którymi zmagają się mieszkańcy dużych miast. Nowa kampania marki, w ramach której przygotowano lokalne aktywacje oraz wsparcie komunikacyjne w mediach, potrwa do końca maja br.
10.04.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer. Kampania dla Schroniska na Paluchu
Ruszyła kampania promująca wolontariat w Schronisku Na Paluchu. Pomysł i realizację przygotowały agencje Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi, Zenith, LiquidThread, Performics i Prodigious.
04.02.23, 10:18
| reklama & PR » informacje
Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię Working with Cancer
W ramach inicjatywy „Working with Cancer” rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.
28.10.22, 13:56
| reklama & PR » informacje
Zenith rozpoczyna współpracę z marką kosmetyczną MIYA
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, nawiązała współpracę z polską marką kosmetyczną MIYA. Decyzja została podjęta bez przetargu. W zakres obowiązków agencji wchodzi strategiczne planowanie i zakup mediów.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.