| reklama & PR » informacje
Witaj w klubie. Nowa platforma komunikacyjna Empiku
Agencja Ogilvy przygotowała dla marki Empik nową platformę komunikacyjną oraz kampanię wizerunkową. Akcja potrwa do końca sierpnia br. 
24.04.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Hochland w przetargu wybiera Ogilvy
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
14.04.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Zróbmy razem coś dobrego! Rusza Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY
Pod hasłem „Zróbmy razem coś dobrego!” ruszył Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY - program lojalnościowy marki przygotowanego wspólnie przez Publicis Poland oraz Unique One.
25.03.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Chrupnij Życie. Ogilvy Polska z kampanią dla marki Nussbeisser
Nussbeisser i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Chrupnij Życie”. To pierwsze wspólne działanie dla marki, która dołączyła do portfolio agencji w 2023 r. i tym samym poszerzyła krąg marek Mondelēz obsługiwanych przez Ogilvy Polska (Milka i Prince Polo).
19.01.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nju Mobile promuje noworoczną ofertą planu komórkowego
27 grudnia 2023 r. ruszyła kampania promująca noworoczną ofertę planów komórkowych od Nju Mobile „3 miesiące za 0 zł dla klientów przenoszących numer”.
29.11.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
DDB Warsaw wygrywa w przetargu Allegro na obsługę strategiczną i kreatywną
Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Allegro wygrała agencja DDB Warsaw. Podmiot będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo również na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
13.08.23, 23:09
| reklama & PR » informacje
Marki essence i Catrice powierzają influencer marketing agencji Ogilvy
Cosnova, niemiecki producent kosmetyków, właściciel znanych na polskim rynku marek essence i Catrice, rozpoczął współpracę z Ogilvy. Do zadań agencji należy pełna obsługa w zakresie influencer marketingu.
11.07.23, 13:45
| reklama & PR » informacje
Kolekcja Ferrari na stacjach Shell
Od 19 czerwca br. klienci sieci Shell mogą zbierać naklejki za wybrane zakupy na stacji i wymieniać je na cztery zdalnie sterowane modele Ferrari: F1-75, DAYTONA SP3, 296 GTB czy 330 P4. Akcję wspiera kampania reklamowa. 
17.11.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
TK Maxx zachęca do tańszych zakupów świątecznych
Ruszyła świąteczna kampania marki TK Maxx. W swoim projekcie marka chce zachęcić konsumentów do skorzystania ze zniżki na produkty znanych marek. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.