26.09.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Magdalena Różczka i jej awatarka najnowszej kampanii VeloBanku promujące produkt VeloFotka
W najnowszej kampanii promującej VeloFotkę, kredytu gotówkowego oferowanego przez VeloBank, główne role zagrały: Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI.
06.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
InPost oraz VeloBank członkami IAA Polska
Kolejne dwie organizacje przystąpiły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Szeregi kurii marketerów wzmocnią InPost oraz VeloBank.
17.04.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
VeloBank w przetargu wybiera Initiative
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital.
24.02.24, 13:44
| reklama & PR » informacje
VeloBank w nowej kampanii ulepsza walentynki i zaprasza do Świata Bardziej Love
Z okazji walentynek wystartowała wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku, która ma wpisywać się w rosnący trend doceniania siebie i swoich bliskich.
10.11.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
VeloBank kolejny raz wybiera agencję Altavia Kamikaze + K2
VeloBank w drodze przetargu podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją Altavia Kamikaze + K2 (dawniej K2 Precise).
28.10.23, 09:49
| reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Portraits of Nature Aleksandry Świgut. VeloBank wydał płytę w ramach programu VeloTalent
„Portraits of Nature” to tytuł płyty z muzyką Edvarda Griega i Fryderyka Chopina wydanej w ramach pilotażowej edycji programu VeloTalent, który promuje młodych, utalentowanych profesjonalistów w drodze na szczyt międzynarodowej kariery.
09.08.23, 19:21
| reklama & PR » informacje
Elastyczne Konto Oszczędnościowe i wakacje z VeloBankiem
VeloBank wystartował z kampanią marketingową dla Elastycznego Konta Oszczędnościowego. W swoich spotach zachęca do zmiany tradycyjnych form odkładania pieniędzy. Równolegle uruchomiona została także kampania radiowa, w której VeloBank poleca się na wakacje. 
26.05.23, 08:20
| reklama & PR » informacje
VeloBank promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu
Trwa kampania produktowo-wizerunkowa VeloBanku, która promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty reklamowe i działania w internecie skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych. Kampania odwołuje się do strategii banku i „Świata Bardziej Velo”, gdzie nowoczesne i proste rozwiązania finansowe ułatwiają codzienne życie.
01.05.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Velokrotne korzyści w kampanii reklamowej VeloBanku
VeloBank ruszył z kampanią produktowo-wizerunkową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje pakiet korzyści dla klientów - VeloKonto. Kampania odwołuje się do strategii banku, która zakłada oferowanie nowoczesnych i wygodnych rozwiązań ułatwiających codzienne finanse.
22.03.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
VeloBank sponsorem tytularnym wyścigów kolarskich VeloBank VIA Dolny Śląsk
VeloBank rozpoczął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy, stowarzyszeniem kultury fizycznej i sportu, organizatorem największego cyklu kolarskich wyścigów szosowych dla amatorów i kolarzy masters VIA Dolny Śląsk.
19.12.22, 10:58
| reklama & PR » informacje
Świata bardziej Velo. VeloBank docenia drobne gesty w świątecznej kampanii reklamowej
VeloBank ruszył z nową świąteczną kampanią reklamową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje swoją ofertę VeloKonta z cashbackiem.
22.11.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
VeloBank klientem agencji PR ZOOM bsc
Warszawska agencja public relations ZOOM bsc wygrała postępowanie konkursowe na obsługę PR nowego banku na polskim rynku, czyli VeloBank (powstał w miejsce getin Banku). Zespół ZOOM bsc zajmie się pełną obsługą działań z zakresu public relations.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3