„Myśl jak oszust. Żeby nie dać się oszukać” Marii Konnikovej niczym kryminał psychologiczny obnaża techniki hochsztaplerów i przedstawia zasady będące podstawą każdego oszustwa. Polskie wydanie książki w tłumaczeniu Agnieszki Mitraszewskiej ukazało się 19 maja br. nakładem Agory.
Magazyn "Kuchnia" (Agora) organizuje już VII edycję plebiscytu "Kucharz - Odkrycie Roku". Celem plebiscytu jest wyłonienie najciekawszego, młodego, polskiego kucharza. Czerwcowe wydanie magazynu „Kuchnia” ukazało się ze specjalnym dodatkiem „Muffinki słodkie i wytrawne”.
Jak utrzymać niezależność mediów i zachować ich tożsamość w polskich realiach politycznych i w obliczu globalnego pędu technologicznego zastanawiali się Bartosz Hojka, prezes Agory i Maciej Witucki, prezydent Konfederacji Lewiatan w czasie rozmowy w ramach EFNI Talks.
Stowarzyszenie Czytam i Słucham Legalnie, do którego należą Agora oraz jej księgarnia internetowa Publio, rozpoczęło kampanię pod nazwą „Jest temat, o którym się nie mówi…” informującą o szkodliwości piractwa oraz promującą legalne źródła pozyskiwania e-booków i audiobooków. Akcję wspierają pisarze i artyści, m.in. Mariusz Szczygieł, Elżbieta Cherezińska, Vincent Severski, Krzysztof Gosztyła, Paulina Jurga, Magdalena Witkiewicz i Tomek Michniewicz.
Od maja br. w Grupie Eurozet funkcjonuje nowy dział, który ma kompleksowo odpowiadać za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Na czele zespołu stanęła Anna Marucha, dotychczasowa szefowa PR Eurozetu.
W 2026 r. Grupa Agora chce znaleźć się w TOP3 największych polskich firm medialnych. Awans do rynkowej czołówki ma jej zapewnić systematyczny rozwój zgodny ze strategicznymi kierunkami wyznaczonymi przez zarząd spółki.
Wyniki Grupy Agora w IV kwartale 2022 r. nadal pozostawały pod presją warunków gospodarczych i rosnących kosztów operacyjnych, na które dodatkowo negatywnie wpłynęły zdarzenia jednorazowe.
W marcu 2023 r. minęło 12 miesięcy, od kiedy dziennikarze z Polski, Szwecji, Finlandii, Danii i Norwegii powołali Fundusz na rzecz ukraińskich mediów (Ukrainian Media Fund, UMF), by pomóc przetrwać mediom w Ukrainie.
8 marca br. Grupa Eurozet podała pełny skład specjalnego sztabu operacyjnego odpowiedzialnego za integrację swoich zespołów. Zespół ekspertów ma czuwać nad poszczególnymi obszarami działalności, m.in. stacjami muzycznymi, informacjami i publicystyką, sprzedażą, finansami, HR oraz rozwojem cyfrowym.
Agora, jako nowy większościowy wspólnik Eurozetu, podjęła strategiczną decyzję o wspólnej identyfikacji obu grup radiowych. Od tej chwili będą one występować na rynku jako Grupa Eurozet.
Od 27 lutego 2023 r. zarząd Eurozetu działa w nowym składzie. Funkcję prezesa objął Maciej Strzelecki, zaś wiceprezesa Adam Fijałkowski – obaj pełnią te funkcje w Grupie Radiowej Agory. Stanowisko członka zarządu Eurozetu odpowiedzialnego za finanse nadal będzie zajmować Tomasz Zakrzewski, co ma zapewnić ciągłość funkcjonowania spółki.
27 lutego 2023 r. sąd II instancji podtrzymał bezwarunkową zgodę na przejęcie kontroli nad Eurozet Sp. z o.o. przez Agorę. W ślad za tym spółka sfinalizowała swoją największą w historii inwestycję w media – na mocy podpisanej tego samego dnia umowy stała się właścicielem kontrolnego pakietu udziałów Eurozet Sp. z o.o.
24 lutego 2023 r., w pierwszą rocznicę wybuchu wojny w Ukrainie, punktualnie o 8:45 (GMT + 1) w polskich stacjach radiowych zabrzmi ta sama piosenka. Będzie to utwór „Give Peace a Chance” Johna Lennona. W ten symboliczny sposób radiowcy chcą wyrazić solidarność z Ukraińcami, zmagającymi się z wojną.
Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na stanowisko dyrektora wydawniczego. Redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz.
Agora wyodrębniła z Wydawnictwa Agora nową markę wydawniczą skierowaną do miłośniczek i miłośników literatury obyczajowej. Wydawnictwo Ale! zadebiutuje 8 lutego br. książką Katarzyny N. Haner „Dyrektor generalny”.
Tandem Media, broker reklamy radiowej i podcastowej od grudnia 2022 r. będzie funkcjonować jako Tandem Audio Broker. Zmiana ma wiązać się z koncentracją działań zespołu na obszarze reklamy FM i digital audio, a także z rozwojem współpracy z wydawcami treści audio. Z kolei pod szyldem Helios Media znajdą znajdzie się oferta reklamowa sieci kin Helios.
W III kwartale 2022 r. wyniki Grupy Agora były pod presją pogarszających się warunków makroekonomicznych oraz rosnących kosztów operacyjnych. Grupa utrzymała jednak dotychczasowy poziom przychodów, przede wszystkim dzięki odbudowie wpływów z działalności kinowej.
Grupa Radiowa Agora uruchamia Tubę, nowy serwis muzyczno-podcastowy skierowany do młodych odbiorców. Platforma działa pod adresem tuba.fm, pod którym do tej pory znajdował się m.in. streaming stacji radiowych Agory.
20 października br. ukażą się listopadowe „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), których tematem przewodnim będzie wzmacnianie ciała, duszy i emocji. Na okładce pojawi się ikona kultury Jane Fonda. Nowy numer miesięcznika będzie dostępny również z dodatkiem do wyboru – zdrową przekąską marki Helpa lub magazynem „Psychologia dla rodziców”.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.