02.03.24, 12:23
| reklama & PR » informacje
Widzimy Twoje potrzeby. Nowa odsłona kampanii wizerunkowe marki Fielmann
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach stworzono nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne.
09.02.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Chapter1 przygotowała dla SHERWIN-WILLIAMS projekt stoiska targowego
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland projekt stoiska targowego – podczas targów w Poznaniu.
22.11.23, 17:30
| reklama & PR » informacje
Miniserial Za okularami dla marki Fielmann ma budować wizerunek firmy
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała miniserial „Za okularami” dla marki Fielmann działającej w kategorii optycznej w Europie.
12.11.23, 17:06
| reklama & PR » informacje
Dr. Marcus is in the air! Chapter1 pracuje dla marki Dr. Marcus
Firma DR. Marcus International, właściciel brandu Dr. Marcus, dołączyła do grona klientów poznańskiej agencji Chapter1. Agencja przygotowała dla niej nową platformę komunikacyjną, której celem jest odmłodzenie i unowocześnienie marki.
17.10.23, 16:45
| reklama & PR » informacje
Widzimy Twoje potrzeby. Fielmann rusza z pierwszą kampanią
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 rozpoczęła obsługę nowego klienta. Została nim marka Fielmann działająca w kategorii optycznej na europejskim rynku. . Współpraca ma charakter długofalowy i aktualnie startuje pierwsza kampania realizowana pod hasłem „Widzimy Twoje potrzeby”, która skierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 23-55 lat.
26.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Chapter1 przygotowuje nowy layout opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
02.09.23, 14:04
| reklama & PR » informacje
Pomóż dzieciom przejść trudną drogę. Rusza dwujęzyczna kampania Miasta Poznania
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla Miasta Poznania kampanię, której celem jest zachęcanie mieszkańców Poznania, by zostawali rodzicami zastępczym. Działania marketingowe mają także budować świadomość na temat tego, co oznacza bycie rodzicem zastępczym i czym różni się od adopcji.
30.08.23, 07:45
| reklama & PR » informacje
Bambino startuje ze Szkołą Pierwszych Czułości. Marka celuje w przyszłe i obecne mamy
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 odpowiada za koncept Szkoły Pierwszych Czułości marki Bambino (z portfolio NIVEA Polska) i wspierającej ją kampanii digital.
09.08.23, 13:59
| reklama & PR » informacje
Wywiady z użytkownikami i globalna perspektywa. Nowa strategia komunikacji marek firmy Powerbike SA
Powerbike SA - polska firma będąca właścicielem marek odzieży motocyklowej Rebelhorn i Broger, rozpoczyna wdrożenie nowej strategii komunikacji w SOME, przygotowanej przez poznańską agencję strategiczno-kreatywną Chapter1. 
14.06.23, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Maciej Sitek agencji powraca do Chapter1
Do zespołu poznańskiej agencji Chapter1 powrócił Maciej Sitek i objął stanowisko Senior Account Managera i będzie obsługiwał markę Lech Pils (Kompania Piwowarska).
24.04.23, 12:32
| reklama & PR » ludzie
Bogusław Piotrowski przechodzi do Chapter1
Bogusław Piotrowski wzmocnił dział kreatywny poznańskiej agencji Chapter1. Nowy pracownik objął stanowisko Senior Art Director.
28.03.23, 09:31
| reklama & PR » informacje
Marka YORK wybiera w przetargu agencję Chapter1
Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 wygrała przetarg na obsługę na polskim rynku kampanii launchowej domowych pomp ciepła marki YORK, należącej do amerykańskiego koncernu Johnson Controls.
20.03.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Traw beton, krzew zieleń. Ruszyła kampania grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1.
14.03.23, 13:33
| biznes i technologie » informacje
Kompania Piwowarska wybrała agencję Chapter1 do obsługi marki Lech Pils
Kompania Piwowarska przedłużyła współpracę z agencją Chapter1 do końca 2024 r.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy