Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
Ruszyła wielokanałowa kampania „Ubierz życie w to, co cenne” realizowana przez Saatchi & Saatchi dla sklepu internetowego Answear.com na 12 rynkach CEE. Agencja odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań nowej odsłony.
Anna Nowak poprowadzi dział Creative Technology w agencji Saatchi & Saatchi. Nowak na stanowisku Creative Technology Director odpowiadać będzie za wprowadzenie w działaniach agencji innowacyjnego podejścia do łączenia kreatywności i najnowszych technologii.
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
PPG rozpoczął kampanią promującą linię plamoodpornych farb BECKERS Designer Colour. Szeroko zakrojona komunikacja prowadzona pod hasłem „BECKERS. Malowanie nabiera kolorów” obejmuje telewizję, internet, w tym serwisy VOD oraz social media.
Agencja Saatchi & Saatchi wprowadza nową kampanię promującą program lojalnościowy PAYBACK w sieci sklepów Carrefour. W projekcie pojawia się nowa, animowana postać "Punkciaka Marka". Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Ruszyła kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach emitowanych do 26 grudnia br., sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin.
Monika Garbacz oraz Antonina Napiórkowska awansowały na stanowiska Integrated Communication Supervisorek. Do ich głównych zadań należeć będzie samodzielne prowadzenie zintegrowanych kampanii komunikacyjnych w obszarach ATL, digital/social media oraz działań influencerskich.
Wideo towarzyszy instalacji „Dwie strony muru”, która stanęła w centrum Warszawy na historycznej granicy getta. Przywołuje ona pamięć o losach Żydów i Żydówek – cywilów ukrywających się w płonącym getcie podczas powstania 1943 roku. Kampania promuje wystawę „Wokół nas morze ognia”, którą można oglądać w Muzeum POLIN.
„Gotowi na wszystkie zmiany” to hasło kampanii telewizyjnej i POS Carrefour promującej asortyment szkolny. Za strategię, koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.