28.11.24, 12:15
| reklama & PR |
Woda opadła, psy zostały: Kampania na rzecz odbudowy schronisk
Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
11.10.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
Urodzinowa loteria Carrefour. Pula nagród wynosi 2,8 mln zł
30 września br. rozpoczęła się loteria urodzinowa sieci Carrefour. Za strategię i kreacje komunikacji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
07.10.24, 14:30
| reklama & PR » informacje
Oreo w nowej formule. Duża kampania marki
Ciastka Oreo pojawiły się w sprzedaży w nowej formule. Komunikacji kampanii towarzyszą silne aktywacje lokalne i wsparcie marketingowe.
23.09.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Ubierz życie w to, co cenne. Kampania marki Answear.com
Ruszyła wielokanałowa kampania „Ubierz życie w to, co cenne” realizowana przez Saatchi & Saatchi dla sklepu internetowego Answear.com na 12 rynkach CEE. Agencja odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań nowej odsłony.
09.09.24, 23:21
| reklama & PR » informacje
T-Mobile promuje T Business
Ruszyła kampania marki T-Mobile na temat T Business – oferty kompleksowych rozwiązań składającej się z siedmiu różnych linii produktowych.
07.08.24, 11:32
| reklama & PR » ludzie
Anna Nowak została Creative Technology Directorką w Saatchi & Saatchi
Anna Nowak poprowadzi dział Creative Technology w agencji Saatchi & Saatchi. Nowak na stanowisku Creative Technology Director odpowiadać będzie za wprowadzenie w działaniach agencji innowacyjnego podejścia do łączenia kreatywności i najnowszych technologii.
30.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video. 
16.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
BECKERS. Malowanie nabiera kolorów. PPG prowadzi kampanię promującą linię plamoodpornych farb
PPG rozpoczął kampanią promującą linię plamoodpornych farb BECKERS Designer Colour. Szeroko zakrojona komunikacja prowadzona pod hasłem „BECKERS. Malowanie nabiera kolorów” obejmuje telewizję, internet, w tym serwisy VOD oraz social media. 
02.06.24, 09:00
| reklama & PR » informacje
Saatchi & Saatchi z kampanią programu PAYBACK w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi wprowadza nową kampanię promującą program lojalnościowy PAYBACK w sieci sklepów Carrefour. W projekcie pojawia się nowa, animowana postać "Punkciaka Marka". Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
07.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Prezenty zostają z nami na zawsze. Świąteczna kampania wizerunkowa Carrefour Polska
Ruszyła kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach emitowanych do 26 grudnia br., sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. 
15.11.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Monika Garbacz i Antonina Napiórkowska awansują w Saatchi & Saatchi
Monika Garbacz oraz Antonina Napiórkowska awansowały na stanowiska Integrated Communication Supervisorek. Do ich głównych zadań należeć będzie samodzielne prowadzenie zintegrowanych kampanii komunikacyjnych
w obszarach ATL, digital/social media oraz działań influencerskich.
13.11.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Niech nas dobra sieć łączy. Świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile
Dobra rozmowa jest najlepszym prezentem na święta - takie przesłanie towarzyszy tegorocznej, świątecznej kampanii wizerunkowej T-Mobile.
06.10.23, 17:30
| reklama & PR » informacje
Druga odsłona kampanii Saatchi & Saatchi dla Muzeum POLIN
Wideo towarzyszy instalacji „Dwie strony muru”, która stanęła w centrum Warszawy na historycznej granicy getta. Przywołuje ona pamięć o losach Żydów i Żydówek – cywilów ukrywających się w płonącym getcie podczas powstania 1943 roku. Kampania promuje wystawę „Wokół nas morze ognia”, którą można oglądać w Muzeum POLIN.
28.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi zwycięża w przetargu Answear
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com na 2024 rok.
26.08.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała dla Carrefour komunikację i konkurs dla młodych
Do 31 sierpnia br. użytkownicy TikToka mogą wygrać jeden z iPhone’ów 14, które Carrefour przygotował dla nich w konkursie #GotowiNaZmiany.
03.08.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Gotowi na wszystkie zmiany. Carrefour promuje ofertę szkolną
„Gotowi na wszystkie zmiany” to hasło kampanii telewizyjnej i POS Carrefour promującej asortyment szkolny. Za strategię, koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

Polecamy