23.08.23, 10:16
Praca jako sprzedawca w branży medialnej – gdzie szukać pracy, ile można zarobić?
Polski rynek medialny jest bardzo rozwinięty – działają na nim setki mediów lokalnych, regionalnych i niszowych, które generują duży popyt na pracowników. Jak znaleźć pracę jako sprzedawca w branży medialnej i co warto wiedzieć o pracy na tym stanowisku? ARTYKUŁ SPONSOROWANY
15.02.21, 10:50
| radio » badania rynku
Polacy przekonani, że rząd wykorzystuje pandemię COVID-19 do osłabienia niezależnych mediów
91 proc. Polaków zauważyło strajk telewizji, rozgłośni, portali internetowych i prasy „Media bez wyboru” przeprowadzony w minioną środę. 62 proc. badanych osób go popiera, z czego 3/4 popiera go zdecydowanie – wynika z badania Kantar Polska dla Komitetu Badań Radiowych.
12.02.21, 07:00
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje
Aż 73 proc. respondentów popiera protest Media bez wyboru
Agencja Badań Rynku i Opinii SW Research zbadała poparcie dla protestu „Media bez wyboru”. Wynika z niego, że większość respondentów wspiera akcję mediów.
09.02.21, 20:04
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
To haracz uderzający w polskiego widza, słuchacza, czytelnika i internautę. Media piszą do władz i polityków
Nadawcy i wydawcy wspólnie zaapelowali do polityków, aby nie wprowadzać nowego podatku na rynku reklamy.
01.02.21, 12:05
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
wPolityce.pl: media zrzucą się na składkę solidarnościową na walkę z pandemią
Portal wPolityce.pl podał, że wkrótce rząd zajmie się projektem ustawy, która ma zapewnić dodatkowe dochody Narodowemu Funduszowi Zdrowia oraz zapewnić finansowanie Funduszowi Wsparcia Kultury i Twórczości w Obszarze Mediów.
31.01.20, 09:00
| prasa » informacje
Pracownicy branży medialnej nie są za bardzo skłonni do zmiany pracy
Zawody związane z mediami, takie jak redaktor czy dziennikarz to wyjątkowe profesje. Jak wynika z badań CBOS-u z 2019 r., dziennikarze mogą cieszyć się 55 proc. poważaniem społeczeństwa. Pracownicy szeroko pojmowanych mediów są też w top 10 najbardziej stresujących zawodów według Career Cast. 
17.12.16, 19:16
| prasa » informacje
Andrzej Duda: wolność słowa i pluralizm oznacza także wolność dostępu do informacji
Andrzej Duda, Prezydent Polski, wystosował oświadczenie w związku z wydarzeniami w kraju. Zadeklarował, że jest gotów do mediacji.
16.06.14, 23:20
| internet » badania rynku
Najbardziej opiniotwórcze media dekady – 10 lat raportu
Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza i Dziennik Gazeta Prawna znalazły się na podium najczęściej cytowanych mediów dekady: 2004-2013, jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca zajęły: TVN24, Wprost i RMF FM.
31.05.14, 14:06
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
GoldenRose oraz Raiffeisen - Leasing Polska S.A. w gronie klientów K2 Media
Agencja mediowa K2 Media poprowadzi działania z zakresu SEM i SEO dla dwóch nowych klientów: GoldenRose oraz Raiffeisen - Leasing Polska S.A. Dla GoldenRose będą prowadzone również działania z obszaru social media.
19.05.14, 22:23
| reklama & PR » informacje
Triple PR i Codemedia razem
Codemedia - firma specjalizująca się we wsparciu sprzedaży z kanałów mediowych, powierzyła Triple PR kompleksową obsługę w zakresie działań Public Relations. Agencja wesprze komunikacyjnie Codemedia w nowym pozycjonowaniu firmy. 
15.09.13, 22:07
| telewizja / VOD » informacje
Eltronik Media rozwija sieć w oparciu o technologię GPON
Eltronik "Media" - lokalny operator telewizji kablowej działający w regionie województwa kujawsko-pomorskiego oraz warmińsko - mazurskiego - wdrożył technologię GPON, która pozwoli firmie osiągnąć gigabitowe prędkości transmisji dla pojedynczego abonenta.
01.01.13, 15:40
| biznes i technologie » informacje
Udany rok Media Expert
W 2012 roku Media Expert pobił swoje dotychczasowe rekordy otwarć nowych elektromarketów.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.