1 czerwca br. Proama rozpoczęła emisję kolejnego spotu, autorstwa Change Integrated. Tym razem ubezpieczyciel, ponownie promuje autocasco i zwraca uwagę na szeroki zakres ubezpieczenia, dzięki zastosowanej formule „allrisk”.
Od czerwca br. w ramach współpracy koncesyjno-reklamowej pomiędzy Danone, Nutricia oraz Cinema City i New Age Media w barach kinowych Cinema City rusza sprzedaż nowych musów owocowych marki Bobovita z wizerunkiem Peppa Pig.
Pod hasłem „Gillette. Bo chcę.” ruszyła kampania promująca maszynkę Gillette ProGlide. Za strategię, koncept kreatywny działań oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która już od siedmiu lat pracuje z Procter & Gamble w ramach modelu SMOLL.
Ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku, gdziekolwiek spędzają swój czas.
Pod hasłem „Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze!” -ruszyła nowa kampania marki Decathlon, której twarzą został influencer - ReZigiusz. Reklamy z udziałem twórcy obecne są w TV, internecie oraz outdoorze na terenie całej Polski.
Na początku lutego br. ruszyła ogólnopolska kampania marki Snickers, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach.
Żywiec Zdrój ruszył z nową kampanią podkreślającą, że Z NATURY pochodzi to co najlepsze, czyli krystalicznie czysta woda. Marka kolejny raz osiągnęła pełną neutralność plastikową.
Cashback, czyli zwrot kosztu zakupu - tak Danone chce zachęcić do spróbowania swojego nowego produktu z portfolio marki Alpro - Alpro PSST!... TO NIE MLEK*. Akcja potrwa cały listopad br. i ma zasięg ogólnopolski. Za realizację odpowiada Albedo Marketing.
Outdoor sprawdza się w długookresowej komunikacji. Dobrze zaplanowany — skutecznie buduje wizerunek marki oraz sprzedaż - wynika z raportu przygotowanego przez MediaCom we współpracy z AMS.
Sieć sklepów i producent sprzętu sportowego, marka Decathlon, zaprezentowała nowy spot pod hasłem „Z Decathlon stać cię na więcej”. Do udziału w kampanii została zaproszona ambasadorka Decathlonu – lekkoatletka Róża Kozakowska.
Na początku września br. ruszyła kolejna edycja programu edukacyjnego ,,Dziel się Uśmiechem”, który uczy dzieci podstaw prawidłowej higieny jamy ustnej.
Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób ma pokazać, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
W kontynuacji zeszłorocznej kampanii, marka Airwaves w humorystyczny sposób pokazuje konsumentom, jak uczucie odświeżenia płynące z żucia gumy o intensywnym smaku pomaga przezwyciężyć nudę.
Marka Orbit zmienia swoją identyfikację wizualną, która obejmuje zarówno odświeżenie dotychczasowego logotypu, jak i metamorfozę designu opakowań wszystkich dostępnych na polskim rynku bezcukrowych gum i miętusów Orbit. Od czerwca br. odświeżenie marki jest też wspierane intensywną kampanią reklamową.
Do odkrycia nowości Alpro PSST!... TO NIE MLEK* i zmiany diety na bardziej roślinną zachęcają ambasadorzy marki Alpro – Kasia Nosowska, Borys Szyc i Daria Ładocha. W najbliższych tygodniach pojawią się w spotach marki, mediach społecznościowych i przestrzeni miejskiej.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.