29.08.17, 09:00
| reklama & PR » informacje
Żywiecka Szkoła Piwowarska komunikuje nowy styl Ż
Ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej piwnych specjalności Żywca. Pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” od 28 sierpnia w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty promujące Żywiec Amerykańskie Pszeniczne oraz Żywiec Porter. 
01.06.17, 14:00
| reklama & PR » informacje
Otwórz się na wygrywanie. Loteria piwa Królewskie
1 czerwca br. wystartowała loteria „Otwórz się na wygrywanie”. Pod kapslami i zawleczkami promocyjnych opakowań piwa Królewskie na klientów czeka ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii Warszawa. 
19.04.17, 09:00
| reklama & PR » informacje
Planeta Warka powraca z muzyką z Siedmiu Wspaniałych
Planeta Warka wraca i w emitowanym od 17 kwietnia br. nowym spocie odsłania kolejne oblicza wyśnionego, męskiego świata. Tym razem przy muzyce filmowej legendy „Siedmiu wspaniałych”.
06.04.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Dotacje na kreacje. Promocja konsumencka marki Desperados
3 kwietnia br. rozpoczęła się promocja konsumencka Desperadosa „Dotacje na kreacje”, w której codziennie, przez trzy kolejne miesiące, klienci mogą wygrać nagrody pieniężne o wartości 1000 zł i 200 zł. 
05.04.17, 16:00
| reklama & PR » informacje
Ż jest za krótkie. Nowa odsłona kampanii marki Zywiec
Żywiec kontynuuje komunikację „Chce się Ż”, w której przypomina konsumentom by czerpać z codzienności to co najlepsze. 
15.10.16, 09:00
| reklama & PR » informacje
Limitowana edycja piwa Żywiec Szampańskie wspierana działaniami promocyjnymi
W tym roku przypada 160. jubileusz Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu. Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej postanowili uczcić rocznicę przygotowując limitowaną edycję piwa Żywiec Szampańskie. 
26.08.16, 14:00
| reklama & PR » informacje
Desperados prezentuje dalsze losy Wynalazców
Od 22 sierpnia br., we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych można zobaczyć kolejny spot marki "Desperados" prezentujący historię "Wynalazców".
08.08.16, 16:00
| reklama & PR » informacje
Kurs na Hel. Internetowa gra EB
26 lipca br. ruszyła internetowa gra „Kurs na Hel” w ramach kampanii marki EB.
05.08.16, 13:00
| reklama & PR » informacje
Wolno, wolno hasłem kampanii piwa Leżajsk
Trwa ogólnopolska kampania piwa Leżajsk. W kampanii „Wolno wolno” marka podkreśla, że wolno i warto jest zwolnić.
20.06.14, 11:58
| biznes i technologie » informacje
Starcom MediaVest wprowadza optymalizator MAD 2.0
Grupa Starcom MediaVest wprowadza nową wersję optymalizatora budżetowego kampanii multiscreen – MAD 2.0. (Multichannel Audience Dynamic). Narzędzie stworzone w agencji analityczno-badawczej Quest, we współpracy z instytutem GfK Polonia oraz matematykami z Uniwersytetu Warszawskiego, ma pozwalać w optymalny sposób zaplanować efektywne dotarcie kampanii do odbiorców w telewizji oraz internecie. 
21.02.13, 07:39
| internet » informacje
Nowa kampania Getin Bank
Ruszyła nowa kampania kredytów gotówkowych „Getin Bank - praktycznie". 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.