Ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej piwnych specjalności Żywca. Pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” od 28 sierpnia w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty promujące Żywiec Amerykańskie Pszeniczne oraz Żywiec Porter.
1 czerwca br. wystartowała loteria „Otwórz się na wygrywanie”. Pod kapslami i zawleczkami promocyjnych opakowań piwa Królewskie na klientów czeka ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii Warszawa.
Planeta Warka wraca i w emitowanym od 17 kwietnia br. nowym spocie odsłania kolejne oblicza wyśnionego, męskiego świata. Tym razem przy muzyce filmowej legendy „Siedmiu wspaniałych”.
3 kwietnia br. rozpoczęła się promocja konsumencka Desperadosa „Dotacje na kreacje”, w której codziennie, przez trzy kolejne miesiące, klienci mogą wygrać nagrody pieniężne o wartości 1000 zł i 200 zł.
W tym roku przypada 160. jubileusz Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu. Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej postanowili uczcić rocznicę przygotowując limitowaną edycję piwa Żywiec Szampańskie.
Od 22 sierpnia br., we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych można zobaczyć kolejny spot marki "Desperados" prezentujący historię "Wynalazców".
Grupa Starcom MediaVest wprowadza nową wersję optymalizatora budżetowego kampanii multiscreen – MAD 2.0. (Multichannel Audience Dynamic). Narzędzie stworzone w agencji analityczno-badawczej Quest, we współpracy z instytutem GfK Polonia oraz matematykami z Uniwersytetu Warszawskiego, ma pozwalać w optymalny sposób zaplanować efektywne dotarcie kampanii do odbiorców w telewizji oraz internecie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.