27.08.24, 11:00
| reklama & PR » informacje
Emocje. Bardziej. STS rusza z kampanią wizerunkową
Firma STS działająca na rynku bukmacherskim, zainaugurowała kampanię wizerunkową pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Hasło kampanii staje się jednocześnie nowym claimem marki, który ma eksponować zaangażowanie STS w dostarczanie klientom unikalnych i emocjonujących przeżyć.
25.08.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
STS partnerem regionalnym Borussii Dortmund
STS podpisał umowę sponsorską z Borussią Dortmund i został regionalnym partnerem klubu. Bukmacher wspiera także pożegnalny mecz Łukasza Piszczka i Jakuba Błaszczykowskiego.
19.08.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
STS oficjalnym sponsorem Skry Bełchatów
STS został sponsorem klubu siatkarskiego Skra Bełchatów. Umowa została zawarta na rok z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
21.07.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
TS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem Pogoni Szczecin. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27.
20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
12.07.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
STS sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów
STS nawiązał współpracę z Ruchem Chorzów i został sponsorem strategicznym klubu piłkarskiego. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27. 
21.03.24, 10:16
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
STS rozszerza współpracę z Meczyki.pl
Firma STS, działająca na rynku bukmacherskim, nawiązała strategiczne partnerstwo z serwisem Meczyki.pl (Online Venture).
24.08.23, 18:45
| reklama & PR » informacje
STS opracował nową platformę komunikacji. Startuje z kampanią
STS, bukmacher działający w Polsce, wystartował z kampanią pod hasłem „Kocham sport. Gram mądrze”, tworząc przy tym nową strategię komunikacji marki. Jej motywem przewodnim jest emocjonalny stosunek do sportu, który powinien wiązać się z mądrym graniem w zakładach bukmacherskich.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.