13.01.25, 09:57
| TV / VOD » informacje
Kręci Cię polskie kino? Chyba się dogadamy. Kampania wizerunkowa kanału Kino Polska
Kino Polska (Grupa Kino Polska) - kanał dedykowany wyłącznie polskim filmom i serialom, rozpoczął w grudniu 2024 r. kampanię wizerunkową. Jej celem jest zachęcenie do oglądania stacji pokolenia Millenialsów.
15.10.24, 07:30
| TV / VOD » informacje
Stopklatka promuje popołudniowe pasmo kryminalne
Kanał Stopklatka (Grupa Kino Polska) rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”.
22.08.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Klaudia Halejcio wystąpiła w spotach Deichmann
Deichmann zaprosił Klaudię Halejcio do współpracy w ramach jesiennej kampanii. Aktorka promuje kolekcję butów adidas, dostępną wyłącznie w sklepach marki. 
26.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Dodaj Świeżości do Codzienności. Marka Mentos wykorzystuje w kampanii technologię Fake Out Home
Marka Mentos rozpoczęła kampanię Yes To Fresh pod hasłem "Dodaj Świeżości do Codzienności". Za działania, wykorzystujące technologię Fake Out Of Home odpowiada agencja Havas Play, należąca do Havas Media Network.
10.07.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Wróć do strefy komfortu. Kubota świętuje 30 lat istnienia marki
W ramach 30-lecia istnienia marki Kubota, Havas Play (Havas Media Network) przygotował dla firmy kampanię pod hasłem „Wróć do strefy komfortu”.
23.06.24, 20:00
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
CANAL+ promuje serial Prosta sprawa
Rozpoczęły się działania promujące nowy serial oryginalny Canal+, bazujący na bestsellerowej powieści Wojciecha Chmielarza „Prosta Sprawa”. Za kampanię odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network).
14.05.24, 23:52
| reklama & PR » informacje
Marka Jennifer Lopez z nowym zapachem LIMITLESS
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca najnowszy zapach sygnowany marką Jennifer Lopez – LIMITLESS. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
17.11.23, 09:30
| TV / VOD » seriale
II sezon serialu THE OFFICE PL promowany na LinkedIn
Na początku listopada br. ruszyła kampania promująca nowy sezon „THE OFFICE PL”, w ramach której marka Kropliczanka wystartowała z działaniami na LinkedIn. Za koncept kreatywny kampanii i budowanie zaangażowania w tym kanale społecznościowym odpowiada agencja Havas PLAY, należąca do Havas Media Network.
31.10.23, 08:00
| reklama & PR » informacje
Mentos partnerem TRASY KOŃCA ŚWIATA zespołu Kacperczyk
Ruszyła współpraca pomiędzy Mentos a SBM, w ramach której Mentos został oficjalnym partnerem trasy koncertowej „Trasa Końca Świata” zespołu Kacperczyk. Kooperacja wychodzi również poza scenę, czego efektem jest sesja zdjęciowa, która pojawi się w social mediach obu marek. Za kampanię promującą projekt odpowiada agencja Havas Play.
02.10.23, 16:23
| reklama & PR » ludzie
Miłosz Jacyna od października na czele Havas PLAY
W październiku br. do zespołu agencji Havas Media Network dołączył Miłosz Jacyna, który objął stanowisko Digital Content Managing Director, Havas PLAY.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.