23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
27.02.24, 12:57
| reklama & PR » informacje
Marka Come a casa promuje świeże dania gotowe
Wystartowała kampania reklamowa Come a casa, marki oferującej świeże dania gotowe w ekologicznych opakowaniach.
05.02.24, 18:11
| reklama & PR » informacje
#GDZIEZHARIBO. Konkurs marki Haribo oparty o AI
“Gdzie chciałbyś zabrać ze sobą paczkę HARIBO?” – to pytanie, na które konsumenci mogą odpowiedzieć w ramach konkursu organizowanego przez markę HARIBO. Dzięki współpracy z agencją kreatywną FENO, opisy stworzone przez konkursowiczów, zostaną zaimplementowane do generatora grafik AI.
22.11.23, 22:49
| reklama & PR » informacje
Ociepl dom, płać mniej za ogrzewanie! Trwa kampania edukacyjna marki ISOVER
Kolejny rok z rzędu, marka ISOVER ruszyła z kampanią zachęcającą Polaków do zabezpieczenia swoich domów właściwą izolacją chroniącą budynek przed utratą ciepła.
19.01.23, 19:30
| reklama & PR » informacje
#Lepiejbezsmogu – ISOVER rozpoczyna rok kampanią edukacyjną
Kampania ISOVER „Ocieplaj dom, a nie klimat” ma skupiać się na termomodernizacji i płynących z niej korzyściach w postaci zabezpieczenia domów przed kosztowną utratą ciepła, a także ograniczeniu emisji dwutlenku węgla do atmosfery.
27.10.22, 11:23
| reklama & PR » informacje
Sieć Jula stawia globalnie na Mindshare
Siec sklepów Jula wybrała globalnie Mindshare na swoją nową agencję mediową. Agencja będzie wspierać firmę w rozwoju działalności na nowych rynkach. W Polsce sieć będzie współpracować z The Media Insight – agencją mediową należącą do struktur Mindshare Polska.
01.07.22, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Kosowska awansowała w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska i objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
13.06.22, 18:05
| reklama & PR » informacje
Na co wykorzystać 1200 GB? T-Mobile na kartę podpowiada w nowej kampanii
Ruszyła kampania T-Mobile na kartę promująca ofertę 1200 GB za darmo przez rok.
04.05.22, 12:04
Dawid Podsiadło w kampanii Credit Agricole promującej kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem
Pod hasłem „Z korzyścią dla Ciebie i Twoich planów”, Credit Agricole ruszył z dużą kampanią z udziałem Dawida Podsiadło. Nawiązuje w niej do rosnącej inflacji i niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej.
22.04.22, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Żaneta Szysz szefową działu Business Development w Mindshare Polska
Żaneta Szysz stanęła na czele działu Business Development w agencji mediowej Mindshare Polska. Nową rolę pełni od marca br. 
25.03.22, 10:11
| reklama & PR » informacje
Castorama ponownie wybiera Mindshare Polska
Castorama rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. W ramach nowej umowy będzie w Polsce kontynuować współpracę z agencją Mindshare Polska.
23.03.22, 12:14
| reklama & PR » informacje
Nagrody za 1,5 mln zł w urodzinowej loterii sieci Castorama
Ruszyła loteria z okazji 25. lat obecności Castorama w Polsce. Przez 25 dni klienci sieci handlowej będą mogli zdobyć nagrodę główną – 25 tys. zł na kuchnię, łazienkę czy ogród oraz jedną z 25 tys. nagród natychmiastowych. Pula nagród wyniesie blisko 1,5 mln zł.
14.02.22, 12:30
| reklama & PR » informacje
Teraz miłość ma znaczenie. Akcja walentynkowa T-Mobile
Dzięki walentynkowej kampanii T-Mobile „Teraz miłość ma znaczenie" osoby w czasie rzeczywistym mogą publikować wyznania miłosne na nośnikach AMS - Digital Cityscreen w czterech miastach Polski - Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu. Akcja ruszyła 8 lutego i potrwa do 14 lutego br.
16.01.22, 18:00
| reklama & PR » informacje
Unilever jako pierwszy w Polsce z kampanią na Amazon
Unilever stawia na nowe kanały sprzedaży i jako pierwszy reklamodawca w Polsce, jeszcze przed oficjalną polską premierą Amazon Advertising, startuje z pełną kampanią promocyjną na platformie. Za realizację działań mediowych odpowiada Mindshare Polska. 
20.09.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Mindshare Polska obronił budżet Unilevera
Mindshare (GroupM/WPP) obronił budżet mediowy Unilevera. Klient, w wyniku globalnego przeglądu ofert, zdecydował się na kontynuację współpracy z agencją, z którą na polskim rynku związany jest nieprzerwanie od 2016 r.
11.09.21, 21:00
| reklama & PR » informacje
Kreator Smaków. Milka zachęca do tworzenia ulubionych kompozycji czekolady
Na początku września br. Milka ruszyła z kreatywną kampanią, w której konsumenci mogą podzielić się swoim przepisem na idealne kompozycje ulubionych smaków. Akcję wspierają influencerzy oraz Marcina Prokopa.
05.05.21, 17:17
| reklama & PR » informacje
Grupa Orbico wybiera The Media Insight
Dom mediowy The Media Insight (Mindshare Polska) wygrał przetarg na obsługę Grupy Orbico – firmą zajmującą się międzynarodową dystrybucją i logistyką.
05.05.21, 12:17
| reklama & PR » informacje
Doradcy Castoramy zapraszają do sklepów stacjonarnych w nowym spocie
Od 4 maja br. wszystkie sklepy Castorama zostały ponownie otwarte. Z tej okazji marka przygotowała specjalny klip wideo, w którym Doradcy zapraszają do odwiedzenia sklepu stacjonarnie i skorzystania z fachowej pomocy.
22.04.21, 12:01
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Miłe Wieści. Marcin Prokop prowadzi program Milki
Wystartowała emisja programu „Miłe wieści”, przygotowanego we współpracy z marką Milka (Mondelez Polska). Audycja emitowana jest na antenach stacji TVN, TVN7 oraz TTV. W jej ramach prowadzący – Marcin Prokop i jego pomocnicy pokazują pozytywne wydarzenia, które mają przywracać wiarę w czułość, bezinteresowność drugiego człowieka.
12.03.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Lewiatan rusza z kampanią wizerunkową
Ruszyła kampania promująca sieć handlową Lewiatan. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP) i serwisach VOD. Kampania będzie wspierana działaniami digital i w mediach społecznościowych.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.