14.01.23, 09:44
| biznes i technologie » informacje
Mitsubishi Motors nowym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni
Rozpoczął się sezon sportów zimowych, a Mitsubishi Motors jest jego częścią: podczas siedemdziesiątej pierwszej edycji Turnieju Czterech Skoczni producent samochodów pojawił się po raz pierwszy jako oficjalny partner.
19.03.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
Bartłomiej Topa ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce
Polski oddział Mitsubishi Motors rozpoczął współpracę z Bartłomiejem Topą, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Aktor będzie promował najnowsze wcielenie SUV-a Mitsubishi Outlander. 
20.11.17, 19:00
| internet » informacje
Sport.pl i Mitsubishi Motors Polska odkrywają ziemskie żywioły
Na początku października br. zadebiutował serwis specjalny Sport.pl/4zywioly, w którym Sport.pl i Mitsubishi Motors Polska prezentują historię czterech sportowców. 
25.03.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Mitsubishi ASX Cool Edition z kampanią w sieci
Agencja IMAGINE wspiera MMC Car Poland w działaniach związanych z promocją ASX Cool Edition. Dystrybutor wprowadza na polski rynek tylko 50 sztuk specjalnej wersji tego samochodu.
09.01.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Wybierz swoją rzeczywistość. Schulz brand friendly kolejny raz dla Mitsubishi Motors
„Wybierz swoją rzeczywistość” to hasło najnowszej kampanii, wprowadzającej na rynek model Mitsubishi ASX MY17.
22.06.16, 16:00
| reklama & PR » informacje
Mistrzowska oferta 2016. Kampania Mitsubishi Motors
Pod hasłem „Mistrzowska oferta 2016” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors. 
12.06.14, 00:28
| reklama & PR » informacje
ASX Blue Sky w najnowszej kampanii Mitsubishi
Wystartowała promocja specjalnego modelu Mitsubishi ASX Blue Sky. Kampanię reklamową emitowaną w telewizji, radio oraz Internecie przygotowały agencja interaktywna IMAGINE, agencja Schulz Brand Friendly oraz dom mediowy Starcom.
06.04.12, 20:58
| reklama & PR |
Krzysztof Tkaczyk w agencji interaktywnej INSIGNIA
Do zespołu agencji interaktywnej INSIGNIA dołączył Krzysztof Tkaczyk, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego.
09.02.12, 18:11
| reklama & PR |
Klepacz i Marzec w Euro RSCG Digital
Na początku marca do zespołu Euro RSCG Digital dołączą Tytus Klepacz i Adam Marzec, którzy obejmą funkcje dyrektorów kreatywnych.
06.12.10, 19:36
| reklama & PR |
Wyprzedaże w Mitsubishi
Współpracująca od trzech lat z producentem samochodów Mitsubishi agencja Schulz Brand Friendly, zrealizowała kampanię wyprzedażową modeli z roku 2010.
28.10.10, 20:30
| reklama & PR |
Mitsubishi ASX w odsłonie Schulza
Agencja Schulz Brand Friendly realizuje dla MMC Car Poland kampanię wprowadzającą na rynek najnowszy model samochodu Mitsubishi ASX.
27.10.10, 21:19
| reklama & PR |
Nowy dyrektor strategiczny w S4
Do krakowskiego zespołu Agencji Reklamowej S4 dołączył Robert Michalik, zajmując stanowisko Strategic Planning Directora.
04.08.10, 21:28
| reklama & PR |
Awans w Schulz Brand Friendly
Kornelia Radzięta awansowała na stanowisko Strategic Plannera w agencji Schulz Brand Friendly. Do nowych obowiązków Kornelii należeć będzie m.in. samodzielne prowadzenie projektów przetargowych.
26.04.10, 20:46
| reklama & PR |
Mitsubishi Canter w nowej odsłonie Swiift
Przygotowana przez agencję Swiift linia kreatywna objęła zarówno reklamę prasową, jak i radiową.
25.04.10, 17:14
| reklama & PR |
Schulz wzmacnia szeregi
Agencja Schulz Brand Friendly wzmocniła dział kreacji oraz client service. Do zespołów dołączyła Urszula Konopacka, Małgorzata Gębka oraz Michał Przedlacki.
30.03.10, 21:01
| prasa |
Dodatek Crossover w majowym OFF-ROAD PL
Wraz z majowym wydaniem miesięcznika OFF-ROAD PL – Magazyn 4x4 ukaże się dodatek specjalny poświęcony Crossoverom - najdynamiczniej rozwijającemu się segmentowi samochodów 4x4.
08.03.10, 21:39
| reklama & PR |
Piotr Żarczyński w S4
Do krakowskiego działu kreacji Agencji Reklamowej S4 dołączył Piotr Żarczyński, który objął stanowisko copywritera.
17.09.09, 22:42
| reklama & PR |
Adkontekst wprowadza reklamy w formacie flash
Sieć reklamowa Adkontekst wprowadza do swojej oferty kolejną formę reklamy - Adkontekst Flash w reklamach intekstowych.
06.07.09, 20:22
| reklama & PR |
Klub Drivera dla odpowiedzialnych kierowców - finał konkursu na Torze Kielce
Aby przyłączyć się do walki o poprawę bezpieczeństwa na drogach Szkoła Jazdy Subaru wsparła akcję organizowaną przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie.
17.06.09, 21:44
| reklama & PR |
Agencja OmniPro dla SJS Experience
Agencja OmniPro będzie odpowiadać za relacje z mediami, monitoring mediów i strategię komunikacyjną SJS Experience.  
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy