14.01.23, 09:44
| biznes i technologie » informacje
Mitsubishi Motors nowym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni
Rozpoczął się sezon sportów zimowych, a Mitsubishi Motors jest jego częścią: podczas siedemdziesiątej pierwszej edycji Turnieju Czterech Skoczni producent samochodów pojawił się po raz pierwszy jako oficjalny partner.
19.03.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
Bartłomiej Topa ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce
Polski oddział Mitsubishi Motors rozpoczął współpracę z Bartłomiejem Topą, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Aktor będzie promował najnowsze wcielenie SUV-a Mitsubishi Outlander. 
20.11.17, 19:00
| internet » informacje
Sport.pl i Mitsubishi Motors Polska odkrywają ziemskie żywioły
Na początku października br. zadebiutował serwis specjalny Sport.pl/4zywioly, w którym Sport.pl i Mitsubishi Motors Polska prezentują historię czterech sportowców. 
25.03.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Mitsubishi ASX Cool Edition z kampanią w sieci
Agencja IMAGINE wspiera MMC Car Poland w działaniach związanych z promocją ASX Cool Edition. Dystrybutor wprowadza na polski rynek tylko 50 sztuk specjalnej wersji tego samochodu.
09.01.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Wybierz swoją rzeczywistość. Schulz brand friendly kolejny raz dla Mitsubishi Motors
„Wybierz swoją rzeczywistość” to hasło najnowszej kampanii, wprowadzającej na rynek model Mitsubishi ASX MY17.
22.06.16, 16:00
| reklama & PR » informacje
Mistrzowska oferta 2016. Kampania Mitsubishi Motors
Pod hasłem „Mistrzowska oferta 2016” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors. 
12.06.14, 00:28
| reklama & PR » informacje
ASX Blue Sky w najnowszej kampanii Mitsubishi
Wystartowała promocja specjalnego modelu Mitsubishi ASX Blue Sky. Kampanię reklamową emitowaną w telewizji, radio oraz Internecie przygotowały agencja interaktywna IMAGINE, agencja Schulz Brand Friendly oraz dom mediowy Starcom.
06.04.12, 20:58
| reklama & PR |
Krzysztof Tkaczyk w agencji interaktywnej INSIGNIA
Do zespołu agencji interaktywnej INSIGNIA dołączył Krzysztof Tkaczyk, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego.
09.02.12, 18:11
| reklama & PR |
Klepacz i Marzec w Euro RSCG Digital
Na początku marca do zespołu Euro RSCG Digital dołączą Tytus Klepacz i Adam Marzec, którzy obejmą funkcje dyrektorów kreatywnych.
06.12.10, 19:36
| reklama & PR |
Wyprzedaże w Mitsubishi
Współpracująca od trzech lat z producentem samochodów Mitsubishi agencja Schulz Brand Friendly, zrealizowała kampanię wyprzedażową modeli z roku 2010.
28.10.10, 20:30
| reklama & PR |
Mitsubishi ASX w odsłonie Schulza
Agencja Schulz Brand Friendly realizuje dla MMC Car Poland kampanię wprowadzającą na rynek najnowszy model samochodu Mitsubishi ASX.
27.10.10, 21:19
| reklama & PR |
Nowy dyrektor strategiczny w S4
Do krakowskiego zespołu Agencji Reklamowej S4 dołączył Robert Michalik, zajmując stanowisko Strategic Planning Directora.
04.08.10, 21:28
| reklama & PR |
Awans w Schulz Brand Friendly
Kornelia Radzięta awansowała na stanowisko Strategic Plannera w agencji Schulz Brand Friendly. Do nowych obowiązków Kornelii należeć będzie m.in. samodzielne prowadzenie projektów przetargowych.
26.04.10, 20:46
| reklama & PR |
Mitsubishi Canter w nowej odsłonie Swiift
Przygotowana przez agencję Swiift linia kreatywna objęła zarówno reklamę prasową, jak i radiową.
25.04.10, 17:14
| reklama & PR |
Schulz wzmacnia szeregi
Agencja Schulz Brand Friendly wzmocniła dział kreacji oraz client service. Do zespołów dołączyła Urszula Konopacka, Małgorzata Gębka oraz Michał Przedlacki.
30.03.10, 21:01
| prasa |
Dodatek Crossover w majowym OFF-ROAD PL
Wraz z majowym wydaniem miesięcznika OFF-ROAD PL – Magazyn 4x4 ukaże się dodatek specjalny poświęcony Crossoverom - najdynamiczniej rozwijającemu się segmentowi samochodów 4x4.
08.03.10, 21:39
| reklama & PR |
Piotr Żarczyński w S4
Do krakowskiego działu kreacji Agencji Reklamowej S4 dołączył Piotr Żarczyński, który objął stanowisko copywritera.
17.09.09, 22:42
| reklama & PR |
Adkontekst wprowadza reklamy w formacie flash
Sieć reklamowa Adkontekst wprowadza do swojej oferty kolejną formę reklamy - Adkontekst Flash w reklamach intekstowych.
06.07.09, 20:22
| reklama & PR |
Klub Drivera dla odpowiedzialnych kierowców - finał konkursu na Torze Kielce
Aby przyłączyć się do walki o poprawę bezpieczeństwa na drogach Szkoła Jazdy Subaru wsparła akcję organizowaną przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie.
17.06.09, 21:44
| reklama & PR |
Agencja OmniPro dla SJS Experience
Agencja OmniPro będzie odpowiadać za relacje z mediami, monitoring mediów i strategię komunikacyjną SJS Experience.  
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.