„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – to hasło promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, która 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.
W wyniku wygranego przetargu firma Czteryczwarte Brand Design opracowała nowy wizerunek marek Mola. Efekty rozpoczętej w 2014 r. współpracy klienci mogą oglądać na półkach sklepowych.
Ruszyła nowa kampania marki Mola reklamująca nowość - Mola Sensitive. Autorem kampanii „Dotyk łagodności” – obejmującej telewizję i Internet – jest agencja VML Poland.
Tym razem miś zdaje egzamin na prawo jazdy. Kończy go sukcesem, mimo tego, że na samym początku zaliczył wpadkę, a egzaminator usiadł na jego kanapkach z marmoladą.
W 35. Rocznicę powstania Komitetu Obrony Robotników, Polskie Radio uruchomiło specjalny serwis internetowy, zawierający archiwalne nagrania, dźwięki, wywiady i dokumenty związane z działalnością KOR.
Bezpośrednie relacje, transmisje koncertów, spotkania z muzykami – Antyradio będzie gościć na festiwalu im. Ryśka Riedla w Chorzowie oraz na 17 Przystanku Woodstock.
Polonia Warszawa, Wisła Kraków i Lech Poznań – tak wygląda czołowa trójka drużyn piłkarskiej Ekstraklasy. Jednak nie chodzi tu o wyniki sportowe lecz medialne. „Czarne Koszule” triumfują pod względem liczby informacji publikowanych na ich temat.
Już tylko kilkanaście dni zostało, aby zgłosić prace do 11. edycji najstarszego i najbardziej prestiżowego konkursu custom publishing w Polsce – termin mija 22 czerwca br. W tym roku jest pięć kategorii. Udział w Konkursie jest bezpłatny.
Ruszyła 11. edycja najstarszego i najbardziej prestiżowego konkursu custom publishing w Polsce. Prace zgłoszone w tym roku będą rywalizować w pięciu kategoriach. Udział w Konkursie jest bezpłatny, a termin zgłaszania prac mija 22 czerwca br.
Choć uroczystości beatyfikacyjne Jana Pawła II odbędą się 1 maja, to już w przededniu tych wydarzeń Polskie Radio przygotowało szereg propozycji programowych poświęconych temu wydarzeniu, jak i osobie Papieża-Polaka.
Po tragicznym w skutkach ataku na łódzkie biuro PiS, politycy nagle raczyli zauważyć wciąż narastającą agresję w naszym życiu politycznym. Agresja ma wiele twarzy, stąd też winowajcy i środki zaradcze są odmienne – w zależności od reprezentowanej opcji politycznej - pisze w swoim "Prowokatorze" Tomek Dzik.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.