15.09.23, 16:32
| reklama & PR » ludzie
Joanna Kubik w drużynie Alert Media Communications
Do zespołu agencji Alert Media Communications dołączyła Joanna Kubik, ekspertka ds. PR oraz mediów społecznościowych.
19.01.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Największe polskie kryzysy wizerunkowe 2021. Wyniki rankingu Kryzysometr 2021/22
Największy kryzys wizerunkowy 2021 roku w polskim świecie publicznym dotyczył Trybunału Konstytucyjnego pod przewodnictwem Julii Przyłębskiej, zaś w sferze świata biznesu i marek osobistych na pierwszym miejscu znalazła się Barbara Kurdej-Szatan za swój wulgarny wpis na temat funkcjonariuszy Straży Granicznej. 
27.09.21, 10:16
| reklama & PR » informacje
Instynkt mamy. Kampania marki Bebiko 2
W nowej komunikacji Nutricia wraz z marką Bebiko 2 przypominają, że szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka i od wyborów, które podpowiada mamom naturalny instynkt macierzyński. Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Havas Warsaw. 
23.10.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
Szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka. Bebiko 2 z nową komunikacją
Bebiko 2 po pięciu latach odświeżyło swój wizerunek i wzmocniło swoje pozycjonowanie jako eksperta od szczęśliwych brzuszków. Jednocześnie marka ruszyła z ogólnopolską kampanią – „Szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka”.
22.10.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
Nowe smaki kaszek BoboVita w kampanii NUTRICIA
21 października br. wystartuje kolejna odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw.
14.08.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
3 powody, dla których warto podawać je każdego dnia. Kampania kaszek BoboVita
BoboVita ruszyła z ogólnopolską kampanią 360°, której celem jest budowanie świadomości znaczenia odpowiedniego żywienia dla prawidłowego rozwoju najmłodszych. 
18.07.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Odkryj sposób mam na mniam! Nowości JogoMi! w kampanii BoboVita
„Odkryj sposób mam na mniam!” to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje cztery kremowe nowości w tubkach – BoboVita JogoMi! 
10.05.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
To, co dobre dla maluszka. Kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ bohaterką kampanii marki
BoboVita wystartowała z ogólnopolską kampanią pod hasłem „To, co dobre dla maluszka”, w której prezentuje kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ. 
02.10.18, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Zmiany personalne i udziałowe w Alert Media Communications
Od października 2018 r. zmieniła się struktura właścicielska w Alert Media Communications - do grona udziałowców Agencji dołączył Krzysztof Tomczyński, który dotychczas zajmował stanowisko Account Directora.
06.06.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
#konieczabawywchowanego. Kampania społeczna promująca karmienie piersią w miejscach publicznych
Z okazji Ogólnopolskiego Tygodnia Karmienia Piersią, trwa kampania społeczna pod hasłem #konieczabawywchowanego promująca karmienie piersią w miejscach publicznych. 
24.04.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Najwięcej Mam ufa właśnie nam. Kampania Bebiko 2
Marka Bebiko 2 rozpoczęła ogólnopolską kampanię przedstawiającą opinie oraz doświadczenia mam, które zaufały marce Bebiko 2. Działania obejmują nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia.
27.01.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Danonki nauczą dzieci, jak dbać o naturę
Ruszyła nowa akcja marki Danonki. Do opakowań promocyjnych dołączone będą magnesy, na których bohater marki – Danonek – pokazuje dzieciom, jak dbać o naturę. Akcji towarzyszy kampania TV w stacjach dziecięcych oraz szeroka promocja w sklepach. 
16.10.17, 16:00
| reklama & PR » informacje
Jestem tym, co mi dajesz, Mamo! Nowe logo i opakowania BoboVita
Ruszyła nowa kampania BoboVita „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!”. Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w całkiem nowych opakowaniach. 
25.04.17, 10:00
| reklama & PR » informacje
1. urodziny Brzuszka Twojego Maluszka. Kampania marki Bebiko Junior
Ruszyły działania marketingowe Bebiko Junior „1. urodziny Brzuszka Twojego Maluszka”, poprzez które marka wspólnie z rodzicami chce celebrować tak ważny dzień, jakim są pierwsze urodziny maluszka. 
26.07.11, 19:20
| reklama & PR |
ALERT MEDIA poprowadzi działania PR dla ŻUBRA
Agencja PR Alert Media Communications nawiązała współpracę z Kompanią Piwowarską. Jej zadaniem będzie kompleksowe wsparcie PR dla marki Żubr.
13.03.11, 14:26
| reklama & PR |
Adam Łaszyn nowym przewodniczącym Rady ZFPR
Odbyło się pierwsze spotkanie Rady Związku Firm Public Relations, wybranej w lutym 2011 roku podczas ostatniego Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR. Rada ukonstytuowała się oraz wybrała nowego przewodniczącego.
22.11.10, 21:28
| reklama & PR |
Alert Media Communications dla Bierhalle
Od listopada br. warszawska agencja Alert Media Communications rozpoczęła współpracę z Bierhalle – liderem na polskim rynku restauracji z minibrowarem.
08.04.10, 19:06
| reklama & PR |
Alert Media Communications dla kancelarii prawnej Baker & McKenzie
Od początku kwietnia br. za relacje medialne kancelarii Baker&McKenzie odpowiada agencja Alert Media Communications, pełniąc funkcję jej zewnętrznego Biura Prasowego.
11.03.09, 22:31
| reklama & PR |
Alert Media Communications dla Alpen Gold
Agencja Alert Media Communications realizuje projekt z zakresu media relations, wspierający wprowadzenie na rynek wiosennej edycji limitowanej czekolad Alpen Gold.
10.03.09, 22:21
| reklama & PR |
Przemysław Barowicz Dyrektorem Zarządzającym w Alert Media
Przemysław Barowicz został Dyrektorem Zarządzającym w warszawskiej agencji public relations Alert Media Communications Sp. z o.o.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.