16.01.12, 18:07
| telewizja / VOD » badania rynku
Stacje filmowe w grudniu 2011 r.: TVP Seriale na drugim miejscu
AXN umocnił swoją pozycję lidera kanałów filmowych  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 grudnia 2011 r.
29.12.11, 18:07
| telewizja / VOD » badania rynku
Kanały filmowe w listopadzie 2011 r.: AXN umacnia pozycję lidera
Kanał AXN umocnił pozycję lidera wśród kanałów filmowych   - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 listopada 2011 r.
10.11.11, 18:45
| telewizja / VOD » badania rynku
Stacje filmowe w październiku 2011 r.: TVP Seriale na drugim miejscu w grupie ogólnej
Na drugim miejscu wśród kanałów filmowych w grupie 4+ jest już TVP Seriale - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 października 2011 r.
26.10.11, 19:09
| telewizja / VOD » badania rynku
Stacje filmowe we wrześniu 2011 r.: AXN wciąż liderem
Niezagrożonym liderem wśród kanałów filmowych wciąż jest AXN - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 wrzesnia 2011 r.
24.10.11, 18:03
| reklama & PR » informacje
Weź to na słodko! - nowa kampania marki Goplana
24 października br. pod hasłem „Weź to na słodko!” rozpoczyna się kampania reklamowa marki Goplana.
19.09.11, 18:24
| telewizja / VOD » informacje
Setna stacja w portfolio Atmedia
Telewizja muzyczna Music Channel S.R.L. jako setna stacja dołączyła do portfolio Atmedia
01.08.11, 18:40
| prasa |
Karmienie piersią z wrześniowym M jak mama
Najbliższy, wrześniowy numer poradnika kobiet w ciąży „M jak mama” ukaże się z bezpłatnym dodatkiem „Karmienie piersią” - kompendium wiedzy o karmieniu naturalnym.
21.07.11, 20:25
| prasa |
Gazeta Telewizyjna po raz kolejny ze zmianami
Zaledwie po dwóch numerach, "Gazeta Telewizyjna" (piątkowy dodatek do "Gazety Wyborczej") zmieniła ponownie układ prezentowanych programów telewizyjnych.
23.05.11, 23:53
| telewizja / VOD |
Rusza nowa kampania telewizji nowej generacji n
Od 23. maja 2011 r. telewizja nowej generacji n rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową            pod hasłem "Dzień Dziecka z telewizją n".
15.05.11, 19:21
| telewizja / VOD |
AXN wciąz liderem kanałów filmowych
Kanał AXN pozostał liderem w kwietniu wśród stacji filmowych - wynika z danych  Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 30 kwietnia 2011 r.
18.04.11, 23:28
| telewizja / VOD |
AXN bezapelacyjnym liderem wśród kanałów filmowych
Najchętniej wybieranym kanałem filmowym był w marcu AXN - wynika z danych  Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 marca 2011 r.
10.03.11, 21:42
| telewizja / VOD |
Kanały dziecięce w lutym 2011 r.: Nickelodeon z największym wzrostem
Nickelodeon w lutym zanotował największa dynamikę powiększania udziałów w rynku telewizyjnym wśród dziecięcych kanałó.
07.03.11, 19:42
| telewizja / VOD |
Eurosport niezmiennym liderem kanałów sportowych w lutym 2011r.
Liderem kanałów sportowych pozostaje Eurosport, ale jego udział spadł aż o 47 proc. Na podium znalazły się też: Polsat Sport oraz TVP Sport.
06.03.11, 12:28
| telewizja / VOD |
TCM już na drugim miejscu - ranking kanałów filmowych w lutym 2011 r.
Niezmiennym liderem kanałów filmowych pozostaje AX. Na drugie miejsce awansował TCM.
07.02.11, 22:25
| telewizja / VOD |
Ranking kanałów filmowych: AXN umacnia pozycję lidera, dobry wynik TVP Seriale
AXN nie tylko zachował pozycję lidera wśród kanałów filmowych, ale również i ją umocnił. Spadły za to udziały kanału Kino Polska. 
03.02.11, 21:40
| telewizja / VOD |
Stacje dzięcięce w styczniu 2011 r.: Disney Channel liderem
Liderem stacji dziecięcych w styczniu 2011 r. był Disney Channel - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla Portalu Medialnego MediaFM.net za okres od 1 do 31 stycznia 2011 r.
02.02.11, 20:49
| telewizja / VOD |
TLC z największym wzrostem wśród telewizji lifestylowych
Liderem wśród kanałów z segmentu lifestyle jest TLC. W grupie ogólnej stacja odnotowała 348 proc. wzrost udziałów.
19.01.11, 20:21
| reklama & PR |
At Media rozpoczyna współpracę z iplex.pl
Od 1 lutego 2011r. At Media rozpoczyna sprzedaż na wyłączność powierzchni reklamowej serwisu iplex.pl, tym samym stając się jedną z czołowych sieci oferujących reklamę VOD w internecie.
03.10.10, 12:16
| telewizja / VOD |
Nowa kampania sprzedażowa Cyfry+
Rozpoczęła się druga odsłona jesiennej kampanii sprzedażowej CYFRY+.
30.09.10, 22:20
| reklama & PR |
Reader's Digest wznawia kampanię promującą
Reader’s Digest zdecydowało się na wznowienie kampanii reklamowej mającej na celu promocję Wielkiej Loterii wydawnictwa. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.